חוויה אחרת – הכירו את המלון הסקוטי בירושלים

חופשה בירושלים היא הזדמנות להכיר לעומק את אחת הערים המיוחדות ביותר עולם, אפופת קסם ומסתורין ומלאת פינות חמד שלא כדאי לפספס. בעיר מקומות אירוח רבים, אך אחד מיוחד במינו – המלון הסקוטי המשלב בצורה מופלאה בין היסטוריה מרתקת, נוף מרהיב, לוקיישן אטרקטיבי ושירות אדיב. שנזמין?

 

המלון הסקוטי – כנסייה ובית הארחה

אם אתם מתכננים חופשה בבירה ירושלים מלונות רבים ודאי נקרו בדרככם והבחירה קשה, אך בשונה ממקומות אירוח שניתן לסכם לכדי מספר כוכבים ותו לא המלון הסקוטי ירושלים הוא אחד ומיוחד. מדובר למעשה במבנה יפהפה שהוקם לזכרם של החיילים הסקוטים שחרפו נפשם למען שחרור הארץ במלחמת העולם הראשונה.

הכנסייה עודנה שומרת על צביונה המקורי ובין ההארחה מציע מגוון חדרים מעוצבים בטוב טעם ומאובזרים היטב, אך גולת הכותרת היא ללא ספק הנוף המרהיב הנשקף מכל פינה במתחם – חומות העיר העתיקה, שער יפו, גיא בן-הנום וגני הכנסייה, כך שגם הלוקיישן, היסטרי.

בית הארחה

יחידות האירוח

במהלך שנות פעילותו, שימש המלון למגורי דיפלומטים וחיילים וכיום הוא נחשב לאחד המלונות הכי מיוחדים בעיר, עם אורחים מכל קצוות תבל. חדרי מלון משדרים מצד אחד אותנטיות וחום ומצד שני, הם מודרניים, שלווים וכוללים את כל האביזרים שאתם זקוקים להם על מנת ליהנות מחופשה מוצלחת. בין היתר:

  • חדר רחצה פרטי
  • פינת קפה ותה
  • מיזוג אוויר
  • אינטרנט אלחוטי בחינם
  • כספת
  • טלוויזיה בכבלים

בנוסף, חלק מהחדרים כוללים מרפסת, ישנן יחידות משפחתיות וכל החדרים ללא יוצא מן הכלל מציעים לרווחת האורחים שירותי דלפק 24/7, גישה לטרקלין אלבני, אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה צמודה.

 

פעילות הכנסייה

לפני בנייתה מחדש, הוקמה הכנסייה על ידי מיסיונרים בריטים ואמריקאים על גי חורבותיו של מנזר עתיק מהמאה ה-7 לסירה היא נחשבת לאחת הכנסיות הצלבניות הבודדות שפועלות כיום בירושלים בהתאם לצביונן המקורי, בעוד שאחרות עברו הסבה ומתפקדות כיום כמוזיאונים ומסגדים.

מבחינת פעילות שוטפת, הכנסייה פתוחה לציבור מדי יום, אך מומלץ להתעדכן מראש לגבי שעות הפעילות המדויקות ותפילות מיוחדות שנערכות במקום. מיקומה האטרקטיבי מושך אליה תיירים רבים, בנוסף לאורחי המלון ובנוסף לגישה חיצונית, תוכלו לגשת אליה מתוך המלון עצמו.

 

מהו הזמן הטוב ביותר להתארח במלון הסקוטי בירושלים?

זה לגמרי תלוי בכם. שיא עונת התיירות במלון, ממש כמו עונת התיירות בעיר עצמה, מתקיים בחודשי הקיץ והחגים. עם זאת, לשילוב מושלם בין מזג אוויר נעים לבילוי באוויר הפתוח ומחירים נוחים, עונות המעבר יהיו עיתוי מוצלח ואם אינכם חוששים מהקור הירושלמי ואתם רוצים לחוות חורף אמיתי ואווירה מיוחדת במינה – המלון הסקוטי ישמח לארח אתכם בחורף.

לסיכום, המלון הסקוטי בירושלים הוא אחד ממקומות האירוח המיוחדים ביותר בעיר ואם אתם רוצים ליהנות מנוף מדהים וחוויית אירוח מוקפדת, הזמינו מקום.

מלון סקוטי

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »
תוכי בגן
לבית ולגינה
האם אפשר לגדל תוכי בגינה?

תוכים הם ללא ספק חיות מחמד סופר מגניבות. מדובר על ציפורים יפהפיות בצבעים מרהיבים, הן חכמות מאוד, ידידותיות ואוהבות לשחק עם בני אדם, וכמובן שהדובדבן

קרא עוד »