חדר של גדולים: כך תעדכנו את חדר הילדים לחדר נוער

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הוא מסתכל על הילד שלו ותוהה איך הוא גדל כל כך מהר. המצב הזה קרה לנו השבוע (בפעם המי יודע כמה), לאחר שהסתכלנו על הבן המתבגר שישב בחדרו. מבט מהיר על המבנה של החדר, גרם לנו להבין שהגיע הזמן לעדכן את הרהיטים שבו ולהפוך אותו מחדר ילדים לחדר נוער. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לבצע את השינוי על הצד הטוב ביותר.

 

השלב ה – 1 בעדכון חדר הילדים לחדר נוער: תשוחחו עם הילד על כך

בשלב הראשון אתם צריכים לשוחח עם הילד לגבי החלטה זו. שכן, הוא צריך לקחת חלק בעניין. חשוב מאוד שהוא יסכים לשנות את מראה החדר (הרי יש ילדים שמעדיפים להישאר עם הריהוט הקודם לזמן מה). ההמלצה שלנו היא לערוך בשלב זה רשימה מסודרת של פריטים שצריכים להתחלף, למשל:

  • שולחן כתיבה
  • ארון בגדים
  • פוף
  • מראה ועוד

רק לאחר שתערכו את הרשימה, תעברו אל השלב הבא שיקדם אתכם צעד אחד קדימה.

חדר ילדים

השלב ה – 2 בעדכון חדר הילדים לחדר נוער: תסתכלו על קטלוגים יחד

בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל קטלוג של חדרי ילדים ולבדוק אילו פריטים חדשים אתם רוצים לבחור במקום הישנים. אם למשל כתבתם שהגיע הזמן להיפטר מהפוך, עליכם להסתכל על הדום ישיבה ולבדוק את ההיצע שקיים בקטלוג. תכתבו בצד את שם החנות ולאחר מכן תסמנו את הפריטים שמתאימים לכם מבחינת נוחות ועיצוב.

 

השלב ה – 3 בעדכון חדר הילדים לחדר נוער: תבררו פרטים לגבי חנות ריהוט

נניח שבחרתם לקנות הדום עגול מקטיפה מחנות בשם "X". עכשיו, אתם צריכים לערוך חיפוש אודותיה ברחבי הרשת ולבדוק שזו מציעה מוצרים איכותיים ועמידים. שכן, עליכם להיות בטוחים כי תבצעו בחירה נכונה שתחזיק מעמד לזמן רב. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת אודות החנות הנבחרת בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, זו נחשבת לפלטפורמה אמינה שתציג בפניכם את כל האינפורמציה החיונית.

חדר ילדים

השלב ה – 4 בעדכון חדר הילדים לחדר נוער: תוציאו את הריהוט הישן ותבצעו את ההזמנה

עכשיו אתם צריכים להוציא את הריהוט הישן ולמצוא לו בית חדש. בזמן שתעשו זאת, עליכם לבצע את ההזמנה של הפריטים החדשים. שימו לב שאתם מפנים את החדר טרם הגעתם של הפריטים החדשים, כדי שלא תמצאו את עצמכם "טובעים" בין רהיטים שמפוזרים ברחבי הבית.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרך הקלה ביותר שתאפשר לכם להפוך את חדר הילדים לחדר נוער. בשלב זה נותר לכם ליישם את הנכתב לעיל ולהרכיב חדר חדש ועדכני שיתאים לילד או הילדה המתבגרים שלכם. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתמיד תדעו מתי נכון לרענן את העיצוב בחללי הבית השונים.

חדר ילדים

אולי יעניין אותך גם