חדרי שינה קומפלט – הפתרון לחדרי שינה מאובזרים בכל מה שצריך

חדר שינה אותו מאבזרים במיטה זוגית, שידות וארון בגדים חייב להיות בהתאמה לכלל הריהוט בחדר. רכישת כל פריט לחוד לא תמיד תתאים מבחינה עיצובית. הפתרון הוא רכישת חדר שינה קומפלט הכולל את כל הפריטים ביחד. המאמר יעסוק בחדרי שינה קומפלט וכיצד סגנונות שונים ישדרגו אותם.

 

מה כולל חדר שינה קומפלט?

חדר שינה קומפלט הוא חדר בו כל הריהוט מתאים אחד לשני מבחינת הנראות. ישנם חדרי שינה קומפלט הכוללים: מיטה זוגית או שתי מיטות נפרדות (בהתאם לצרכים), ארון 4 דלתות או ארון הזזה עם חללי אחסון, כוננית לתלייה, שתי שידות עם מגרות ומראה כמו בחנות המקוונת של אוליווד רהיטים. לחנות לחצו https://uliwood.co.il. חדר שינה יכול להיות מעוצב במספר סגנונות התואמים לסגנון הבית הכללי או שונים ממנו.

 

חדר שינה קומפלט בסגנון מודרני

הסגנון המודרני מתאפיין בחלל פתוח, מרווח ומואר, קווים פשוטים וצבעים בהירים כמו: לבן, בז', אפור וכד'. המיטה הזוגית או שתי מיטות נפרדות במרכז החדר יאפשרו מעבר נוח ולמעשה יהיו המוקד של החדר. אם חלל החדר קטן עדיף לרכוש חדר שינה קומפלט עם ארון הזזה. במידה והחלל גדול, יתאים ארון עם דלתות הנפתחות החוצה. חשוב שהשידות והארון יהיו תואמים בקווים הפשוטים של סגנון זה ויעניקו לחדר מראה נקי ומרווח. תוכלו להוסיף בפינת החדר קולב עומד ושידה לתמרוקים התואמים לסגנון. במידה ויש לכם בתוך חדר השינה חדר ארונות, רכשו חדר שינה קומפלט הכולל רק מיטה ושידות על פי הצרכים שלכם. המראה שמגיעה באותו סט משולבת בשידה או בארון בדרך כלל. תוכלו להוסיף מראה פנורמית במידה ויש מקום על הקיר, להוסיף וילון בצבע בהיר ואקססוריז כמו: תמונות, אגרטלים וגופי תאורה דקורטיביים.

 

חדר שינה קומפלט בסגנון כפרי

חדר שינה קומפלט בסגנון כפרי משלב רהיטים מעץ מלא בצבעים בהירים. המיטה גדולה, השידה דקורטיבית עם מראה והדום, כורסא מבד פרחוני, כיסוי מיטה תואם, ארון עץ רחב ואביזרים מעוצבים כמו: אגרטלים, פסלים ווילונות באותו סגנון. תוכלו לרכוש חדר שינה קומפלט בצבעי פסטל וכך ליצר אווירה רומנטית. החדר הכפרי יכול להיות מותאם לסגנון הכפרי של כל הבית או שונה ממנו. כך הוא יהיה הפינה החמה והרומנטית שלכם.

 

חדר שינה קומפלט ב-2020

מראה חדר שינה זה הוא יותר חדשני מהסגנון המודרני. הריהוט שלו הכולל ארון ושידות הוא מטאלי, בגוונים של שחור ולבן. המיטה ממתכת ורצוי להציע אותה בגוונים אפורים שיתאימו לחדר השינה. מומלץ להוסיף אביזרים גיאומטריים כמו שטיח עגול בגוון אפור, אגרטלים באותו גוון ופינת ישיבה. האביזרים צריכים להיות מינימליים ובהתאם לגודל החדר.

 

חדר שינה קומפלט בסגנון יווני

זהו חדר שינה בו המיטה מעץ מלא ובהיר, גווני הריהוט בכחול ולבן והאלמנטים מהטבע. בקערה דקורטיבית הניחו קונכיות וצדפים, על המיטה מצעים בהירים, וילונות לבנים ותמונות שיתאימו לאווירה.

 

חדר שינה קומפלט בסגנון קלאסי

חדר שינה בסגנון קלאסי מתאים לחדרים בהם יש תקרה גבוהה. ניתן לעצב אותו בריהוט אירופאי על ידי תלייה של שנדליר בתקרה, נישות מגבס וגוונים של שמנת, מוקה ואפור.

 

חדר שינה קומפלט בסגנון יוקרתי

חדר שינה הנראה כמו סוויטה בבית מלון משלב צבעים חמים ובהירים וניגודים בריהוט. למשל מיטה עם מסגרת עץ ורגלי נירוסטה, ארון ושידות בגוון חום עם נגיעות בהירות, אביזרים עם טקסטורות ניגודיות וכד'. בכל הסגנונות ישנם חדרי שינה קומפלט שהמיטות שלהם מגיעות עם ארגז מצעים שהוא פרקטי לאחסון ומעוצב.

 

חדר שינה מלא

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »