חדרי בריחה בהרצליה – אתגר, חוויה, גיבוש

סביר להניח שגם לכם יצא לשמוע בשנים האחרונות על חדרי בריחה שונים, ואם עוד לא ניסיתם את העניין, הגיע הזמן שתעשו זאת. מדובר על חוויה יוצאת דופן ומהנה, כך שאין ספק שגם עבורכם זו יכולה להיות בחירה נפלאה בלא מעט הזדמנויות.

 

עם מי כדאי ללכת לחדר בריחה?

בין אם אתם חושבים על מתחם צ'אלנג' – חדרי בריחה וימי גיבוש בהרצליה ובין אם אתם רוצים לראות חדרי בריחה באזורים אחרים בארץ, כדאי שתבדקו עם מי אתם הולכים לשם. יש אנשים שאוהבים לבלות במקומות כאלה רק עם החברים הכי טובים ואילו אחרים מעדיפים לקחת את בני המשפחה. מה שבטוח זה שאם אתם מחפשים פעילות מעניינת ומהנה עבור העובדים שלכם, הרי שחדרי בריחה יכולים להיות אופציה ששווה לקחת בחשבון. פעילות בחדר בריחה תמיד מהנה, מאוד מגבשת ודורשת מכל המשתתפים לשתף פעולה. לכן אין ספק שהעובדים שלכם יוכלו להרוויח מהעניין לא מעט, כך ששווה לבדוק את האופציה הזאת ברצינות.

 

איך בוחרים את חדר הבריחה הכי טוב שיש?

כתוצאה מכך בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים הולכים לחדרי בריחה, אנחנו רואים שיש לא מעט אפשרויות בתחום הזה ומתחמים שונים שבהם ניתן יהיה ליהנות מבילוי כזה. זה אומנם חיובי כי זה אמור שיש בחירה מגוונת, אך מצד שני, זה גם עלול להיות קצת מבלבל. לכן, בבואכם להזמין מקום בחדר בריחה כזה או אחר ליום הגיבוש הקרוב, אנחנו ממליצים לכם לבדוק תחילה:

  • כמה משתתפים יוכלו לקחת חלק בחדר הבריחה
  • כמה זמן נמשכת המשימה
  • באיזה תחום עוסקת המשימה? האם מדובר על פירטים, זומבים, המערב הפרוע או על כל אתגר אחר?

 

בנוסף, כמובן שכדאי יהיה לקרוא כמה חוות דעת לפני שאתם משריינים מקומות בחדר בריחה כזה או אחר. העניין הוא שיש חדרי בריחה שמתאימים לאנשים צעירים יותר ואין ספק שצריכה להיות התאמה בין חדר הבריחה ובין גיל המשתתפים.

 

יום גיבוש במחיר נוח

אתם רגילים להוציא הרבה מאוד כסף על ימי גיבוש שונים שאליהם אתם לוקחים את העובדים? אם כך, בוודאי תשמחו מאוד לגלות שאפשר גם אחרת. למעשה, עוד סיבה טובה שבגללה כדאי יהיה לחשוב על חדר בריחה באזור הרצליה בפעם הבאה כשתרצו לעשות יום גיבוש, זה המחיר. חדרי הבריחה בימינו לא חייבים לעלות הרבה ויש גם אפשרות למצוא קופונים והנחות שונות. אומנם זה נכון שבוודאי תרצו להוסיף לכל החגיגה גם ארוחה טובה ועוד כמה בילויים, אך בסופו של דבר יום גיבוש כזה לא ייצא יקר מידי. אתם יכולים להיות בטוחים שכל אנשי הצוות שתזמינו לבילוי הזה יחזרו עם טעם של עוד, עם תחושה שהם הרבה יותר מגובשים בינם לבין עצמם ולכן החוויה תהיה מוצלחת ביותר.

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »