אתה רוצה לעשות קידום אורגני לאתר שלך ולא יודע איך? חברת ואמוס-מדיה תעשה לך סדר בבלאגן!

כולנו מכירים את התוצאות של קידום האתרים האורגני בגוגל, אך מעטים יודעים איך ההליך מתבצע בפועל. עניין זה עורר בנו סקרנות וגרם לנו לבדוק מהם הצעדים שמתבצעים על ידי יודעי דבר בתחום. לכן, פנינו למומחים מחברת ואמוס מדיה וביקשנו לקבל את התשובות לכל השאלות. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים החשובים על קידום אורגני שמתאים בול לאתר שלכם.

 

השלב ה – 1: היכרות עם השוק

מי שרוצים לבצע קידום אורגני שיביא לתוצאות, צריכים ללמוד תחילה אודות הדברים הבאים:

  • ההתנהגות של הגולש
  • בירור פרטים אודות אתרים מתחרים (דירוג החוזק, וותק ומילים שמקודמות על ידם)

רק לאחר יישום הדברים הללו, ניתן להתחיל בהכנת תכנית קידום לאתר שתכלול בין היתר רשימה של תכנים נדרשים, רשימה של מילות המפתח ועוד.

שׁוּק

השלב ה – 2: ביצוע אופטימיזציה לקוד ולתוכן

בשלב זה צריך לעבור על הקוד של האתר ולתקן אותו, כדי שהוא יתאים ככל הניתן לדרישות של מנוע החיפוש. נדגיש שמדובר בהליך מורכב שלא יכול להתבצע על ידי מי שלא מכירים בתחום מקרוב. לכן, כדאי לפנות למומחים של חברת ואמוס מדיה שמבצעים את הפעולות הללו באופן המקצועי ביותר. לאחר ששלב זה מתבצע, צריך לעבור לאופטימיזציית התוכן שכוללת שורה ארוכה של משימות, לדוגמא:

  • סידור של האתר בהתאם לתוכנית שהוכנה מראש בשלב הראשון
  • העלאת תכנים איכותיים לאתר (כדי להעלות את החשיפה ואת הסיכויים לקבלת דירוג גבוה לאתר)
  • הוספת כותרות לחלונות השונים
  • הדגשות פנימיות ועוד

 

השלב ה – 3: בניית קישורים

אי אפשר לעסוק בקידום אורגני, מבלי לציין את בניית רשת הקישורים שנחשבת לחלק בלתי נפרד מההליך. זו כוללת קישורים מסוגים שונים, לדוגמא, פוסטים בבלוג, אזכור בכתבה מקוונת ועוד. חשוב לציין שמדובר בתהליך ארוך טווח שיצריך מכם אורך רוח, אך בסופו של דבר, הוא נושא פרי ושווה את המאמץ.

 

מתי תהליך הקידום מסתיים?

קידום אורגני צריך להתבצע לאורך זמן וללא הפוגות גם אם האתר שלכם הופיע בעמוד הראשון. יש לכך 2 סיבות עיקריות. הראשונה, ההפוגה הקצרה ביותר עשויה לחזק את המתחרים שלכם ולאפשר להם להשיג אתכם ולעלות מעלה בתוצאות, כך שהקידום שעבדתם עליו מזה זמן רב ירד לטמיון.

הסיבה השנייה נוגעת לשינויים שבאים לידי ביטוי במילות המפתח שמשתנות עם הזמן. צריך להישאר מעודכנים ולעקוב אחר מילות המפתח הבולטות ביותר, כדי שניתן יהיה להשתמש בהן ולהישאר במקומות הראשונים.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם יודעים איך מתבצע הליך הקידום האורגני וברור לכם שלא תוכלו ליישם אותו באופן עצמאי, מכיוון שהוא מצריך ידע מעמיק בתחום. בשלב זה נותר לכם רק לפנות לואמוס מדיה, כדי שזו תבצע את ההליך עבורכם באופן מקצועי ותעלה את האתר שלכם לתוצאות הראשונות במנוע החיפוש.

חברת מדיה

אולי יעניין אותך גם