זוגיות או נמות – הדברים שאתם חייבים בזוגיות שלכם

מי לא אוהב להיות בזוגיות? ההרגשה שיש תמיד מישהו שאוהב אתכם, מצפה לכם, מחכה לכל הזדמנות לפנק אתכם וכמובן – מקיים איתכם יחסי מין אוהבים, נעימים ומהנים. אולם אחרי זמן מסויים הזוגיות מתחילה להיות משעממת, לחזור על עצמה ולא לספק אתכם – לא נפשית ולא פיזית. אז בשביל לדעת איך לשמור תמיד על הגחלת בוערת, הישארו איתנו וקראו את המאמר: זוגיות או נמות – הדברים שאתם חייבים בזוגיות שלכם.

 

"חופשי זה לגמרי לבד"

אז השיר המפורסם טוען שחופשי זה לגמרי לבד, אבל מי שנמצא בזוגיות, קצרה או ארוכה כאחד, יודע שהרגשת החופש לא נגמרת עם הופעת הזוגיות בחיינו, להיפך – היא רק ממשיכה ומתעצמת, פשוט ביחד במקום בנפרד. לעומת זאת, מערכות יחסים מסויימות עלולות בהחלט לפגוע בחופש, אבל כדי שזה לא יקרה הכנו לכם כאן כמה דברים שכדאי שתיישמו בזוגיות שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

 

זוגיות או נמות – הדברים שאתם חייבים בזוגיות שלכם

אז הדבר הראשון שאתם חייבים בזוגיות שלכם הוא כמובן – גיוון, גיוון ועוד פעם גיוון. זוג שמבצע את אותן הפעילויות כל הזמן ימצא את עצמו מהר מאוד נכנס לכדור שלג ענק של שעמום שיהיה קשה מאוד לעצור. אוהבים פיקניק? מעולה! ערכו פיקניק פעם בפארק, פעם בים, פעם בחצר הבית ופעם במרפסת של הבית. אפילו גיוונים קטנים יכולים לעשות את ההבדל.

 

חוויות יוצאות דופן – אתם חייבים את זה לעצמכם

הכי קל להישאר במסגרת הדברים שאתם יודעים, אוהבים ורגילים לעשות, אבל כל החכמה היא לצאת מהמסגרת הזו ולנסות דברים חדשים ביחד. טיסה משותפת בכדור פורח, צניחה חופשית, בנג'י או סנפלינג הן רק חלק מהחוויות שיוציאו אתכם מהקופסה ויגרמו לכם לחוש ביחד תחושות שעוד לא יצא לכם לחוש, ובינינו, יש משהו יותר כיף מאשר להשתגע ביחד? אנחנו ממש לא חושבים.

 

סקס – חלק בלתי נפרד מהאש של הזוגיות שלכם

כולנו יודעים שאחרי תקופה מסויימת של מערכת יחסים יציבה וטובה החלק של יחסי המין הולך ופוחת, נהיה רגיל ומשעמם ואפילו חוזר על עצמו. אולם הסקס שאנחנו מרבים לייחס לו חשיבות כל כך קטנה, הוא אחד מהגורמים הכי חשובים ומשפיעים על מערכת היחסים הזוגית שלכם, ולכן כדאי ושווה מאוד לטפח אותו ולא להזניח אותו.

מעבר לגיוון כמו יחסי מין בתנוחות שונות, שימוש בצעצועי מין שיכולים לספק אתכם וקיום יחסי מין בלוקיישנים שמעולם לא חשבתם עליהם, גם שימוש בחומרים טבעיים יכול להעצים את הסקס שלכם.

 

חומרים טבעיים – ספרו לי עוד

אז שימוש בחומרים טבעיים כמו נטורל ויאגרה יכול לקחת את יחסי המין שלכם למקום הרבה יותר חזק מאיפה שהם נמצאים כרגע. במקום הסתפקות באורגזמה חלשה, יחסי מין קצרים וחוסר סיפוק, השתמשו בחומרים טבעיים והכירו עוד צד פראי ונושך בעצמכם. תהנו!

מחובקים בשקיע

אולי יעניין אותך גם

לייף סטייל
מדוע לרכוש שטיחי יוקרה?

מחפשים סיבות טובות מספיק לרכוש שטיחי יוקרה איכותיים ולא להסתפק בפחות מזה? במאמר שלפניכם ריכזנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות לצעד החכם הזה   מתאים

קרא עוד »
יהלומים
לייף סטייל
גרין דיימונדס

מי אנחנו? מותג תכשיטי היוקרה גרין דיימונדס – Green Diamonds, הוקם בשנת 2019 במטרה לייצר ולשווק יהלומי מעבדה אקולוגיים ללקוחות המותג בישראל ובארצות הברית. חשוב

קרא עוד »
יד ושי
לייף סטייל
מתנות לחג לעובדים שאוהבים לטייל

אם יש בחברה או בארגון שלכם עובדים שאוהבים לטייל, תוכלו לרכוש בעבורם מתנות מותאמות לאוהבי הקמפינג, מחנאות וטיולים תחת כיפת השמיים. אנחנו מזמינים אתכם להפוך

קרא עוד »