השתלת שייניים כללית – התחושה וכל השלבים החשובים

השתלת שייניים היא ללא ספק פעולה מורכבת ביותר אשר כרוכה לא פעם בכאבים. המומחים של מרכז טופז מסבירים לכם את כל מה שרציתם לדעת – וחששתם לשאול.

השתלת שייניים – מתי צריך לבצע?

השתלת שייניים היא הפעולה המורכבת ביותר בעולם רפואת השיניים, ולא בכדי. על מנת לבצע זאת נדרש רופא מקצועי אשר יש לו וותק בתחום, זאת משום שכיום התפתחו אמצעים חסרי תקדים להשתלות שייניים בדמות שתלים דנטליים אשר עליהם ניתן להתקין את השתלים הקבועים. מדובר בטכנולוגיה עדינה ומורכבת, אשר מתאימה לכל אחד אשר סובל ממחסור בשן אחת או יותר.

מי מתאים לעבור השתלת שייניים?

השתלת שייניים מתאימה בעבור כל אדם החל מגיל 17 אשר סובל ממחסור של שן אחת או יותר, כאשר כיום ניתן לבצע השתלה בכל חלל הפה. חשוב לומר כי אנשים אשר סובלים מבעיות לב כמו גם סוכרת, נמצאים בסיכון ועליהם לברר מול הרופא שלהם האם הם אכן יכולים לעבור את ההשתלה הזו, אולם באופן גורף ניתן לומר כי מדובר בהליך בטיחותי ביותר אשר מתאים לכולם.

השתלת שיניים

כיצד מתבצע ההליך?

הליך השתלת שייניים הוא הליך מורכב אשר מתחיל ראשית כל באבחון ע"י מומחה לשיקום פה וזאת כדי לקבוע את היקף ההשתלה. לאחר מכן תילקח הדמיה של חלל הלסת ולאחר מכן תתבצע ההשתלה בתהליך כירורגי בו הרופא המטפל מחדיר שתלים ללסת של המטופל, ולאחר מכן יש להמתין עד שהשתלים ייקלטו. לאחר שהן נקלטו ניתן לחשוף את השתלים וזאת על מנת לקחת מידות לכתרים אשר יולבשו, וכעבור זמן מה תתבצע הברזה פנימית בראש השתל כך שיורכב עליה כתר וחרסינה אשר נראים כשן טבעית לחלוטין. את כלל הפעולות ניתן לבצע הן באמצעות הרדמה מקומית, או באמצעות הרדמה כללית.

האם זה כואב?

כאמור, על מנת לחסוך את הכאב הכרוך בהשתלות שייניים ניתן כיום לבצע באמצעות רשת טופז השתלת שייניים כללית בהרדמה, אשר מתבצעת בחדר הניתוח ע"י רופא מומחה לרופאת הלסת, רופא מרדים ואחות. בכך תוכלו להימנע מהכאבים הכרוכים כמו גם להתאוששות מהירה, זאת משום שלרוב הרופא יחדיר במהלך הטיפול משככי כאבים אשר יקלו מאוד על זמן ההתאוששות. בנוסף חשוב לזכור כי ביצוע של השתלת שייניים בשיטה החדשנית אותה מבצעים במרכז טופז מאפשרת חזרה מהירה לשגרה, כאשר במידה וחשים בכאבים ניתן לקחת משככי כאבים ולחזור לתפקוד מלא תוך זמן קצר. חשוב לזכור כי זמן ההתאוששות משתנה מאחד לשני, כמו גם בהתאמה לכמות ההשתלות שבוצעו ולכן כאב הוא עניין סובייקטיבי אך בהחלט נסבל בהליך הזה. השתלות שייניים במרכז טופז היא הבחירה הטובה ביותר בעבורכם, על כן אל תמתינו – צרו עמנו קשר עוד היום.

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »