השלב הבא – כך תכיני את ביתך לניובורן

נשים רבות יודעות כי עליהן להכין מראש את הבית לקראת הגעתו של הבייבי, אבל לא כולן יודעות מה בדיוק צריך לעשות ומתי. לאחרונה פנו אלינו נשים רבות שביקשו לקבל פרטים בעניין והחלטנו לסייע להן. אנו מזמינות אותך להישאר אתנו ולגלות את איך ליישם את השלב הבא – הכנת הבית לקראת הניובורן.

 

הדבר ה – 1 שאת צריכה לעשות כדי להכין את הבית לקראתו: לנקות

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשלב הבא מבלי לציין את הניקיון. ברגע שהניובורן יגיע הביתה, את תגלי שאין לך באמת זמן לניקיון. בכל רגע נתון של שקט, את תרצי לאכול, לנוח או להתפנות לשירותים. לכן, ההמלצה היא לערוך ניקיון משמעותי בבית טרם ההגעה של הבייבי. ההמלצה שלנו היא כמובן לא לערוך את הניקיון בעצמך, אלא להזמין בעל מקצוע שיעשה זאת עבורך. שימי לב כי הניקיון נערך גם בפינות הנסתרות של הבית, למשל:

  • מתחת לכיור בשירותים
  • בחיבורים שבין המרצפות לקירות
  • מדפים נסתרים בארונות ועוד

לְנַקוֹת

הדבר ה – 2 שאת צריכה לעשות כדי להכין את הבית לקראתו: הכנת מרחבים לפעילות

חשוב מאוד שתכיני את המקומות שיאפשרו לבייבי שלך לשהות בהם. ברגע שהוא יגיע הביתה, את תגלי שבכל פעם תרצי להניח אותו למנוחה או פעילות במקום אחר. ההמלצה שלנו היא קודם כל לקרוא על ההכנה הנכונה של מרחבים אלה בקישור הבא: https://nashimkorot.org.il. לאחר שתקבלי את כל האינפורמציה, תוכלי להכין את הטרמפולינה, הפוף ואת העריסה שישמשו אותך המון בחודשים הראשונים שלאחר הלידה.

 

הדבר ה – 3 שאת צריכה לעשות כדי להכין את הבית לקראתו: הוספת סוגרים למגירות

אנחנו יודעות מה עובר לך בראש עכשיו – "למה הן חושבות שאני אכין סוגרים למגירות בשלב כל כך מוקדם? יש לי ניו בורן!". אז אנחנו כאן כדי לומר לך שהניובורן שלך יגדל מבלי שתשימי לב. תוך כמה חודשים הוא כבר יפתח מגירות ויוציא את הסירים והמחבתות. לכן, ההמלצה היא להוסיף את הסוגרים מראש ולמנוע את הפתיחה של מגירות אלו שעשויה להיות מסוכנת.

בַּיִת

הדבר ה – 4 שאת צריכה לעשות כדי להכין את הבית לקראתו: עיצוב וסידור החדר

סביר להניח שיש לך חדר שמיועד לניובורן. אם כך, כדאי שתדעי שזה הזמן להתחיל לעצב ולסדר אותו. ההמלצה היא לא להעמיס בעיצוב ולבחור רק בפריטים חיוניים, למשל:

  • עריסה או מיטה
  • שטיח
  • שידת החתלה (שתשמש גם כארון)
  • תמונה פשוטה
  • 3 או 4 צעצועים

 

לסיום

עכשיו את מוכנה לקראת השלב הבא, כך שנותר לך רק לחכות לבואו של הבייבי. נאחל לך בהזדמנות זו שתדעי תמיד להכין את עצמך מראש לקראת השלבים הבאים. שכן, התנהלות שכזו מקלה מאוד ומאפשרת לגדל את הבייבי על הצד הטוב ביותר.

בַּיִת

אולי יעניין אותך גם