הר הכסף האם זה לאנשים פרטיים או לחברות?

ממשק הר הכסף יכול למצוא ולחסוך לכם הרבה כסף שיכול להיות נשכח מאחור, ומסתבר שיש הרבה ממנו במדינת ישראל. מה הוא בדיוק הממשק והאם הוא מתאים גם לחברות וגם לאנשים פרטיים?

 

כסף הוא אחד הדברים החשובים בתקופה זאת בישראל ובעצם בכל העולם. כולנו מבינים את החשיבות של הכסף אך למרות זאת לעיתים כסף יכול ללכת לאיבוד בין כל החשבונות, הפיקדונות והביטוחים אשר אנו משלמים להם בכל חודש. לצורך עשיית סדר במצב ובכל הממשקים קיים שירות הר הכסף אשר נותן מענה לפערים מסוג זה.

 

הר הכסף

בעצם מדובר באתר אינטרנט אשר מקבל מידע מכל הבנקים על כל החשבונות והפיקדונות שלא בוצעה בהם פעולה או הוראה מבעל החשבון ולכן מוגדרים רדומים. השירות מעניק לכם מידע אשר מסייע לכם לאתר חשבונות אלה ולמשוך בהם את הכסף שקיים עבורכם. כל ההליך המדובר הוא בחינם וללא שום עלות.

 

הר הכסף לאנשים פרטיים

על מנת לקבל את המידע על חשבונות ופיקדונות יש להזדהות תחילה למערכת. ההזדהות כוללת מידע אישי על האדם מה שהופך את המידע המתקבל למידע איש גם כן. בעצם תוכלו לקבל גם מידע על אנשים אשר נפטרו והיו מקורבים אליכם אך הזדהות בתור עצמכם תעניק לכם מידע על כל חשבון שקרוי על שמכם בלבד ועל כן שייך לכם.

 

הר הכסף לחברות

הר הכסף נותן שירות בחינם לאנשים פרטיים אשר הם אזרחי ישראל לברר אילו חשבונות ופיקדונות קיימים עבורם אך אין שירות זה נותן מענה לחברות ולעסקים אשר יבקשו לקבל מידע זה. בעל העסק או החברה יכול לבצע את החיפוש על שמו ולקבל את המידע בהתאם אך אין אפשרות להכניס פרטי חברה או עסק ולקבל את המידע הרלוונטי בדומה למידע הניתן לאנשים פרטיים.

 

גופים נוספים

בעקבות הקמתו של הר הכסף קמו גופים רבים אשר נותנים מענה דומה לאנשים פרטיים וגם לחברות או עסקים. בעצם מדובר בגופים אשר נותנים שירות המורכב משני חלקים עיקריים. בשלב הראשון תמלאו פרטים ובהתאם יבצעו עבורכם את הבדיקה בהר הכסף, כאמור בדיקה זאת בחינם. בשלב השני יציעו לכם להמשיך לבצע פעולות או לברר מידע נוסף אודות שמכם ומספר הזהות שלכם. גופים אלו לעיתים יתנו לכם אפשרות לבצע את הבדיקות גם עבור החברה או העסק שלכם.

 

הר הכסף נותן מענה לאנשים פרטיים בלבד למצוא אילו חשבונות ופיקדונות רדומים אשר נשכחו מאחור קיימים עבור אדם זה ורשומים על שמו. מידע זה אינו ניתן גם לחברות או לעסקים. על מנת למלא את הצורך ישנם גופים פרטיים אשר מבצעים הליך דומה ויכולים לתת מענה לחברות ועסקים.

 

הר הכסף

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »