הקיץ עוד שנייה בפתח! כך תגיעי אליו מוכנה

אי אפשר להתעלם מהחום הנוראי, הבריחה למזגן והזיעה שנמצאת בכל מקום. כל אלה מסמנים לנו שהקיץ מתקרב והגיע הזמן להכין את עצמנו לקראתו. סדרת מדריכים מקיפה שאנחנו עורכים בנושא תאפשר לכם, קוראים יקרים, לגלות איך תוכלו להכין את עצמכם לקיץ. במדריך הנוכחי והאחרון בסדרה, בחרנו לפנות אל קהל הקוראות ולהציג בפניהן את הדרך הנכונה להכין את עצמן לקראת הקיץ. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת שלב אחר שלב.

 

הנה הדבר ה – 1 שאתן צריכות להכין לקראת הקיץ: רכישה של קרם הגנה

אי אפשר לפתוח מדריך שעוסק בהכנה לקראת הקיץ מבלי לציין בפניכן את הטיפ החשוב ביותר – שמירה על העור מפני קרני השמש. הקיץ הולך ונהיה חם יותר ויותר וזו הסיבה שאנחנו מזכירים בכל פעם מחדש את החשיבות של שמירה על העור. ההמלצה נובעת לא רק מבחינה רפואית, אלא גם מבחינה אסתטית. שכן, אי התמגנות מפני השמש עלולה להביא להתפתחות של כתמים על פני עור הפנים שלא ניתן להסירם. לכן, אנו ממליצים קודם כל לרכוש קרם הגנה איכותי שישמור על העור שלכן בקיץ הקרוב.

טיפול בעור

הנה הדבר ה – 2 שאתן צריכות להכין לקראת הקיץ: רכישה של בגד ים

זה ידוע שאופנת בגדי הים משתנה מעונה אחת לאחרת. לכן, אנו ממליצים לרכוש כבר מעכשיו בגד ים שתואם לאופנה הנוכחית. נציין כי אם אתן מרגישות שיש לכן צורך בחיזוק ועיצוב של הגוף, אתן יכולות לפנות אל עדן זלמן שתעשה לכן סדר. נאמר בקצרה כי זו מאמנת הכושר המומלצת ביותר לרשת שהכינה נשים רבות בעונות הקודמות ובעונה הנוכחית.

 

הנה הדבר ה – 3 שאתן צריכות להכין לקראת הקיץ: הפילטרים של המזגן

לא כולם מודעים לכך שיש צורך לנקות את הפילטרים של המזגן אחת לזמן מה. זה לא משנה אם המזגן עבד במהלך החורף או שהוא שלא, עליכן לבצע ניקוי מעמיק ויסודי. נגלה לכן שהפילטרים צפויים להיות מלאים באבק שיקשה על האוויר הקר לצאת. ניקוי הפילטרים בשלב מוקדם זה יאפשר לכן ליהנות ממזגן עוצמתי שיקרר את הבית ויכין אותו לקראת החום הגדול.

מזגן

הנה הדבר ה –  4 שאתן צריכות להכין לקראת הקיץ: כובע

בשנים האחרונות הפך הכובע להיות פריט שנמצא בכל ארון. המודעות לסכנות שאורבות מהשמש וענייני סטייל למיניהם הובילו רבים להשתמש בכובע זה. אם אין לכן כובע בארון, כדאי שתדעו כי עליכן להשיג כבר עכשיו, כדי שתוכלו לשמור על הראש שלכם מוגן מפני השמש היוקדת.

 

זהו, עכשיו אתן מוכנות

בשלב זה יש בידיכן את 4 הדברים שעליהן להכין לקראת הקיץ הקרוב. כעת, נותר לכן רק ליישם ולהשיג את הפריטים החסרים. נאחל לכן שתבצעו את הטיפים שנכתבו לעיל במהירות, כדי שתהיו מוכנות לקראת הקיץ שמתקרב.

הקיץ הקרוב

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »