הסוד שבלה חדיד לא רוצה שתגלו – כך משיגים את הלוק המתוח!

מי שראה את בלה חדיד על המסך בזמן האחרון, וודאי שאל את עצמו: "איך עור הפנים שלה נראה כל כך טוב ומתוח?". אנחנו יכולים להעיד על עצמנו ששאלנו את שאלה זו וגילינו שאנחנו לא לבד. ההתעניינות הרבה בנושא גרמה לנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק. חזרנו עם מסקנות מרתקות ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולגלות את הסוד שבלה חדיד לא רוצה שתגלו.

 

תכירו את הסוד של בלה חדיד – הרמת פנים בחוטים

בלה חדיד בחרה שלא לנתח את עור הפנים שלה. שכן, היא יודעת שטרנדים באים והולכים. לכן, היא החליטה לבצע הרמת פנים ומתיחה באמצעות חוטים. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת ביותר שמתבצעת תוך שימוש בחוטים שמעוררים בעור תגובה של יצירת קולגן. מדובר בחלבון שנמצא בגוף שלנו באופן טבעי.

הוא מהווה בסביבות ה – 30% מכלל החלבונים שנמצאים בגופנו. התוספת של קולגן זה מעלה את רמת הלחות והגמישות של העור, כך שמתאפשר להקטין את מספר הקמטים באופן משמעותי ולהביא למתיחה מבלי להיכנס לחדר הניתוחים.

תכירו את הסוד של בלה חדיד – הרמת פנים בחוטים

כך תדעו אם ההליך מתאים לכם

המראה המתוח של בלה חדיד גרם לרבים להתעניין בשיטה שכוללת חוטים בפנים ומביאה למתיחה משמעותית. בדקנו את הנושא, בגלל שאנחנו יודעים שיש שיטות שלא מתאימות לכל אחד. גילינו כי הטיפול לא מתאים למי שיש לו נפילה קשה של הרקמות הרכות (כלומר, מי שיש בפנים שלו עודפים משמעותיים של עור).

נציין בשלב זה כי התוצאות של הטיפול מחזיקות לתקופה של חצי שנה עד 9 חודשים, כך שתצטרכו לחזור על הטיפול בהמשך כדי לשמור על התוצאות.

 

תכירו ביתרונות השיטה

אנו בטוחים שאתם יודעים שבלה חדיד יודעת לבחור נכון. עכשיו תוכלו להבין מה זה בדיוק אומר. נציין כי גילינו שיש לשיטה הנבחרת יתרונות רבים. מלבד העובדה שזו מבוצעת ללא שימוש בסכין ניתוחים, היא גם לא כוללת החלמה ארוכה וכואבת.

מי שעברו ניתוחים למתיחת עור הפנים יוכלו לומר לכם שהדבר מצריך מנוחה ארוכה, חבישה ומה לא. טיפול באמצעות חוטים מתבצע תוך 30 דקות לערך וזמן ההחלמה ממנו מידי.

תכירו ביתרונות השיטה

רוצים להיראות כמו בלה חדיד? תמצאו מכון מומלץ וצאו לדרך

אם המדריך הנוכחי עשה לכם חשק לבדוק את השיטה מקרוב, עליכם לפנות אל מי שביצעו את ההליך ולשמוע חוות דעת אודות המכון שבו הטיפול בוצע. שכן, יש לא מעט מכונים שמציעים טיפולי יופי, אך לא כולם ברמה גבוהה. בירור מעמיק בנושא זה יאפשר לכם לבחור במכון מקצועי ומומלץ שיאפשר לכם לצאת מרוצים מהטיפול.

לסיום

בלה חדיד לא רוצה שתגלו את סודות הביוטי שלה, אבל מה לעשות, הם דולפים לא פעם אל הרשת. הסוד הנוכחי שצוין בפניכם אפשר לכם לדעת איך זו גורמת לעור שלה להיראות מתוח ללא מאמץ. כך שנותר לכם רק להחליט אם תרצו להיראות כמוה.

הסוד שבלה חדיד לא רוצה שתגלו - כך משיגים את הלוק המתוח!

אולי יעניין אותך גם