המקום הכי טוב לחופשה הכי טובה

סיני היא אחד המקומות האהובים ביותר על התיירים הישראלים ולא בכדי – מתוך 4 מדינות החולקות איתנו גבול רק ל-2 מותר לנו להיכנס, ובעוד שירדן מאוד יפה ומעניינת, היא יקרה הרבה יותר מסיני.

ים סוף הוא אטרקציה בעצמה המושכת אליה תיירות רבה גם בתוך ישראל (אילת), וגם בירדן עקבה, השוכנת לחופו של ים סוף, היא עיר תיירותית מאוד. אך כשאנחנו, הישראלים, רוצים לצאת לחופשה כדי שניה להתנער מכל הטררם של החיים המהירים והתובעניים בישראל, אילת זה לא מספיק חו"ל ועקבה כמעט זהה לאילת.

בסיני לעומת זאת ישנם חופים רבים לבחור מהם – תוכלו לבחור בין לינה בכפרי נופש יוקרתיים כמו טאבה הייטס ממש בקרבת הגבול, לינה במלונות המפנקים של דהב ואפילו לינה בווילות הלוקסוס של שארם א-שייח', אך אם אתם מחפשים מקום שבאמת יגרום לכם להשאיר את הבלאגן של ישראל מאחור ולהנות מהשקט והרוגע של הכאן ועכשיו אז רצועות החוף של ביר סוויר, ראס א שטן, נואיבה, הלגונה הכחולה וראס אבו גלום הם מה שאתם מחפשים.

 

למה בעצם?

מה שמייחד את רצועות החוף הללו זה הפשטות שלהן. לא תמצאו בהן מלונות פאר, אלא קמפים רבים הפזורים לאורך החוף, בחלקם חדרים בסיסיים עם מזגן ושירותים ומקלחת, ובחלקם חושות פשוטות ביותר, לעיתים אפילו בלי חשמל. השירותים והמקלחות של הלנים בחושות משותפים.

למי שעוד לא ניסה לינה בתוך חושה בסיני החוויה עלולה להישמע מעט מרתיעה, אך יש קסם בלישון בבקתות העשויות עץ או במבוק, בהן הריצפה היא חול או שטיחים, כשאתם קו ראשון לנוף הקסום של הים.

בכל קמפ כמעט לכל חושה יש מרפסת קטנה ופרטית משלה בה יש פינת כריות נוחה לישיבה ולפעמים ערסל, עם תצפית לים או להרים. החושות בסיני נותנות לכם להרגיש חלק מהטבע, כמו לישון באוהל אבל טיפה יותר מוגן ועם מיטה נוחה (לרוב, לא בהכרח. כריות, אגב, מומלץ להביא מהבית).

 

להתחבר למצב הטבע

העובדה שלעיתים אין בחושות חשמל כלל גורמת לכך שלא תהיו עסוקים כל הזמן בלטעון את הפלאפון ולהסתכל עליו, ותוכלו באמת להנות מחווית הכאן והעכשיו במקום כל כך יפה.

החושות בסיני שונות בין קמפ לקמפ – אין דין חושות בנואיבה כדין חושות בראס אבו גלום. בחלקן הן יהיו נוחות יותר, בחלקן תקבלו כילת יתושים, בחלקן יהיה חשמל, בחלקן יהיה מאוורר, אך בסופו של יום זוהי האופציה הזולה ביותר ללינה בסיני ועל כן אל תצפו שבמחירי ריצפה תקבלו חדר מפנק.
מי שיודע להנות מהדברים הבסיסיים בלבד, ומבלה בחדרו אך ורק בשביל שינה ימצא את החושות כאופציה נהדרת לחופשה שלו.

החושות בסיני אינן רק מקום לינה, הן הופכות את הקמפים למקומות חברתיים במיוחד, אשר בשונה ממלון, בו כל אורח לעצמו על אף שנפגשים בבריכה ובמסעדות, בקמפים יש תחושה מאוד חברתית ומכירים בקלות אנשים חדשים, חלק מזה הודות לכך שבחושות עצמן מבלים רק בשביל לישון ולהחליף בגדים, ושאר הזמן מבלים עם כולם תחת הארישות הנוחות והמוצללות לצד הים, ובלי פלאפון כל מה שנותר לכם לעשות הוא לדבר אחד עם השניה.

 

אישה משטזפת בברכה

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »