המלצה לטיול זוגי רומנטי בפיליפינים

מחפשים אחר הטיול הזוגי המושלם? המלצה לטיול רומנטי בפיליפינים, דרום מזרח אסיה. יותר מ-7,000 איים קסומים, ועליכם רק לבחור באילו מוקדים לוהטים אתם עומדים לבקר. בפיליפינים מבקרים מיליוני מטיילים מכל קצוות תבל במהלך השנה, בואו להבין מדוע.

הפיליפינים היא מדינה בדרום מזרח אסיה, המורכבת כולה מאיים רבים ורומנטיים. הטיול הזוגי המושלם מתחיל ונגמר בפיליפינים, שם תוכלו ליהנות מאטרקציות רבות המיועדות לזוגות. מדינת הפיליפינים למעשה בנויה מאלפים של קילומטרים, בחלקה היא בעלת נוף פראי לחלוטין. בפיליפינים ישנם מסלולי טיולים מומלצים מאוד עבור זוגות, בין אם אתם חובבי יערות וצמחייה טרופית, אוהבי ספורט ימי, חובבי טיולי ג'יפים ועוד רבות.

 

לטייל בפיליפינים עצמאית או בליווי מודרך?

ניתן כמובן גם לשכור רכב ולטייל בפיליפינים, אך חשוב לוודא שאתם לא מפספסים דבר בדרך. בכל מקרה, ההמלצה היא להסתייע בחברת טיולים מומלצת, גם עבור זוגות. טיול מאורגן לפיליפינים זו האופציה הטובה ביותר, עבור אנשים שרוצים לחוות כמה שיותר במהלך הטיול שלהם.

אם אתם מגיעים לפיליפינים בירח הדבש שלכם, אנו ממליצים בחום על צלילות-סקובה זוגיות. תוכלו לחוות את הפיליפינים תחת מי הים, ואין ספק שמדובר בנוף-חבוי קסום ביותר. אם על הקרקע דברים נראית בצורה מסוימת בפיליפינים, הרי שתחת מי הים הדברים נראים אחרת לגמרי.

חוף ים

 

צלילות בפיליפינים חוויה רומנטית מומלצת

היכונו לצלילות מרהיבות ביופיין, אך הקפידו לעשות זאת בצמוד לליווי. שימו לב, לא פעם, אנשים חוזרים מטיולים במדינות מרוחקות, ומגלים כי הם זקוקים לטיפול רפואי בעקבות עקיצות של יצורים תת-מימיים. בכדי להימנע מסיטואציות ביש אלו, יש להסתייע במדריך צלילה מוסמך, אשר יקפיד לקחתכם למקומות בהם הצלילה היא בטוחה יותר.

אגב, אם כבר הזכרנו שיטות טיפול שונות, כדאי לדעת שבמקרים רבים ניתן לטפל בעקיצות, אלרגיות וגירודים בעזרת צמחי מרפא. אייל וייס – טיפול בצמחי מרפא, הוא מטפל מוסמך בו ניתן להסתייע עבור טיפולים בדיכאון וחרדות, בחילות, כאבי שרירים ועוד רבות.

 

טיול מודרך בפיליפינים לזוגות

במהלך טיולים בחו"ל אנחנו בהחלט חשופים ליותר סיכונים, גם אם מדובר בטיול זוגי מאוד רומנטי ורגוע, נטול מרכיבי אקסטרים למיניהם. שימו לב כי גם במדינות כמו הפיליפינים, תוכלו תמיד להסתייע בשירותי הרפואה המקומיים ולקבל מענה רפואי הולם. כדי לטייל בראש שקט, ההמלצה היא כמובן לקבל את כל החיסונים הרלוונטיים עוד בארץ.

טיול לפיליפינים חייב לכלול גם ביקור במנילה, במיוחד אם אתם מטיילים כזוג! מנילה היא בירת המדינה, כאשר היא מונה למעלה מ-12 מיליון תושבים. המדינה היא חילונית ברובה המוחלט, מערבית וגדושה במוקדי בילוי לוהטים. בואו לבקר במועדוני הלילה הכי מוכרים בפיליפינים, לשתות בירות מקומיות וליהנות מהחיים הזוגיים שלכם. עוד באיים בפיליפינים, תוכלו גם לבקר בשווקים אותנטיים, בעיירות דייגים, עיירות חוף, ולנצור בלב זיכרונות וחוויות.

אולי יעניין אותך גם

סיור בולענים בים המלח
תיירות
מה תלמדו בסיור בולענים בים המלח

ים המלח הוא פלא טבע ייחודי הידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו ובתכונותיו הטיפוליות. אבל מעבר לסגולות הריפוי המפורסמות שלו, האזור מכיל גם תצורות גיאולוגיות מרתקות

קרא עוד »
מלון בברלין
תיירות
5 טיפים לבחירת מלון בברלין?

ברלין היא אחת הערים הכי ידידותיות ומסבירות פנים לתיירים וככזו היא נמנית בין מוקדי התרבות והנופש הכי פופולריים ברחבי אירופה. מתכננים חופשה בברלין וטרם בחרתם

קרא עוד »