המדריך המקוצר לתכנון חתונה בפחות משבוע ימים

החלטתם שאתם מעוניינים להקדים את כל אירוע החתונה לעוד שבוע? מעוניינים להקים חתונה מעכשיו לשבוע הבא, אך לא יודעים מאיפה להתחיל? הכנו עבורכם מדריך מזורז שיסייע לכם לוודא שלא שכחתם כלום, ולאפשר לכם להקים את האירוע המושלם על אף הלחץ בזמנים.

 

אירוע החתונה

חתונה. מדובר באחד האירועים המרגשים ביותר, אולי המרגש ביותר. ההכנות לחתונה מתפרשות בדרך כלל על פני כמה שבועות, כאשר יש אין ספור משימות שצריך לדאוג להן על מנת שהכול ייצא כמו שצריך. עם זאת, כיום יש טרנד שמאתגר זוגות צעירים ומנסים לערוך ולחגוג חתונה תוך פחות משבוע ימים. המכשול היחיד שעומד פה הוא הקלות שבה לשכוח כל מיני משימות חשובות, משימות שבלעדיהן לא תוכלו להקים את אירוע החתונה כמו שצריך.

לפיכך, החלטנו לרשום מדריך מקוצר שיסייע לכם להכין את הדברים החשובים לחתונה – האולם, צלם, דיג'י, שמלת כלה ותלבושת חתן, ועוד כמה דברים חשובים שאסור לכם לשכוח. ככלל, תדעו שחתונות בזק כאלה הן יותר מאפשריות, וכיום רבים בוחרים לעשות את החתונה בפורמט הזה. הסיבה המרכזית לכך היא ההוזלה המשמעותית במחירים.

חתן וכלה

מה אסור לנו לשכוח?

ובכן, על מנת שהאירוע ייצא כמו שצריך ותוכלו להיות מרוצים ולהסב לאורחים שלכם את הכבוד שמגיע להם, הכנו עבורכם רשימה של משימות שאתם חייבים לוודא שהן קורות. בלעדיי אחת מהמשימות האלה, סביר להניח שהאירוע ייצא פחות כמו שציפיתם..

אולמות אירועים – עם כמה מגוחך שזה נשמע, לא אחת ולא פעמיים קרו מקרים שבהם בני זוג הכינו את כל ההכנות הדרושות לחתונת הבזק שלהם, אך שכחו לסגור את אולם האירועים. לפיכך, סגירת אלום האירועים היא השלב הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לעשות. מדוע? מכיוון שיש בעלי מקצוע כמו צלם, דיג'י ואנשים נוספים, שצריכים לדעת את גודל האולם על מנת שיוכלו להיערך עם הציוד הרלוונטי לאירוע.
דיג'י. אחד התפקידים החשובים ביותר בערב הזה. הוא יהיה אחראי על האווירה לאורך הערב. אנו ממליצים לכם לבחור את הנגן שלכם על פי סוג המוזיקה שאתם אוהבים – בצעו בדיקה עם הדיג'י לפני שאתם סוגרים איתו, ובדקו שהמוזיקה תהייה רלוונטית גם עבור האורחים.
צלם. תפקיד לא פחות חשוב, הרי בסוף האירוע הוא יהיה אחראי על הזיכרון שלכם לעתיד. חשוב מאוד לבחור צלם מקצועי, שיידע לתת לכם מענה לכל הדרישות – בין אם זה צילום מסוים, צילום והדפסה על מגנטים, הכנת סרטים לאורחים ועוד.
שמלת כלה ותלבושת חתן. תלבושת חתן זה אירוע יותר קל שמצריך פחות הכנה, אך שמלת כלה דורשת לעיתים זמן (עד שהכלה בוחרת את השמלה המושלמת עבורה) וגם על מנת לבצע תיקונים אחרונים בגודל השמלה, במידה וכו'. לכן הקפידו לעשות זאת בהקדם!

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »