המדריך המלא לבחירת מצעים למיטה

רגע אחד לפני שאתם רצים לקנות מצעים למיטה, יש כמה דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון, בזכות שמירה על מספר דגשים תצליחו למצוא את מצעי המיטה הטובים והנכונים ביותר עבורכם, כאלו שיחזיקו לכם שנים ויהיו לכם נעימים לשינה וגם ככה סתם להתכרבל במיטה.

 

אלו ההדגשים החשובים ביותר שצריכים להנחות אתכם בבחירת מצעים :

קחו מידות

עוד לפני הכל הדבר הראשון הוא המידות, אתם צריכים לדעת בדיוק מהם המידות של המזרון שעליו תשימו את המצעים, אם מדובר על מזרון בגודל שך 190*90 או מזרון זוגי מיוחד בגודל של 200*200 אתם חייבים לדעת מהם המידות של המצעים אותם אתם מתכוונים לרכוש, רק לאחר שיש לכם את המידות המדויקות אתם יכולים לעבור לשלב הבא ולהתחיל לחפש מצעים למיטה שיתאימו בדיוק למה שאתם באמת צריכים.

 

תבחרו סוג בד

ישלכם את המידות ? מעולה, עכשיו זה הזמן לבחור את סוג הבד, גם אם זה נראה מוזר, יש לא מעט מקרים שכל אחד אוהב לישון על סוג בד אחר, יש כאלו שמעדיפים לישון על מצעים עם בד סטן ויש את אלו שלא יוותרו לעולם על בד הכותנה שהם רגילים אליו.

בנוסף סוג הבד צריך להיות כזה שיתאים גם לצרכים האישיים שלכם, אם מדובר על מצעים למיטת תינוק ולא רק מצעים למיטה זוגית, במיטת תינוק יש לשים לב ודגש רב על סוג הבד, שאותו הבד לא מכיל בתוכו כל מיני חומרים מסוכנים שאותם התינוק נושם ויכולים לפגוע בו.

 

עיצוב

מצעים הם לא רק כיסוי למיטה, יש להמון מצעים גם עיצוב, למרות שאם בעבר רבים היו בוחרים מצעים בצבע לבן חלק ומכבסים אותם באופן קבוע עם המון אקונומיקה בכדי לקבל גוון לבן ובוהק, היום המצעים התחילו להיות יותר מעוצבים, הם מגיעים בצבעים ועיצובים שם של מותגי, מצעים לילדים עם הדפסים של דמויות כמו למשל גיבורי על, דמויות של נסיכות ומצעים שמתאימים לבנים וכמובן מצעים שהופכים כל חדר פשוט למשהו מיוחד.

רגע אחד לפני שאתם חושבים שמצעים צריכים להיות רק כיסוי למיטה ולא חושבים שיש לעיצוב כוח לשנות את החדר, כדאי לחשוב שוב ולנסבות להבין שבזכות מצעים איכותיים ומרשימים כל חדר ילדים רגיל יכול להפוך להיות ממש חדר מארמון, במיוחד אם מדובר על גיבור על שאהוב במיוחד על הילד, הוא ידע להתחבר לזה וירש יותר נעים לעלות ולישון במיטה, לא מעט יועצי שינה יגידו לכם שאם יש מצעים שיגרמו לילד לעלות לישון במיטה בצורה נעימה במשך לילה שלם יכולים לעזור אז כדאי בהחלט להשתמש במצעים כאלו.

 

המחיר של מצעים איכותיים

מצעים זה לא עסק זול, או לפחות תלוי מאיפה רוכשים אותם, העלות של מצעים למיטת יחיד יכולים לנוע החל מ 59 ₪ ולהגיע עד למאות שקלים, שכל זה תלוי במותג של המצעים ואיכות חומרי הגלם.

 

מיטה זוגית

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »