מתי משתלם לקחת הלוואה לקניית רכב

משפחות צעירות, בעלי הון עצמי, שכירים ולמעשה כל אדם.

כל אחד מאלו שאל את עצמון בשלב כזה או אחר מתי ואיך הוא יקנה רכב חדש, מפנק ונח שלא ישלח אותו לביקורי מוסך כל 3 חודשים.

לפעמים, כל החלטה שנצטרך לקבל בחיים יכולה לקום וליפול על עניין של תזמון.

תקופה יוצר קשוחה כלכלית, עומס בעבודה, מעברי דירות – מה לא.

כשזה מגיע לרכישת רכב חדש, עניין התזמון יוצא מהחלון, וזה הכל תלוי בכם. לא הבנתם? שימו לב

 

הלוואה לקנייה זה מימון רכב?

אי אפשר לדבר על הלוואה לקניית רכב בלי לשאול מה זה מימון לרכב. מונחים אלו שלובים זה בזה. מימון לרכב זה למעשה הלוואה שניתנת על ידי מוסד כלכלי (חברת אשראי, בנק, חברה למימון וכו' …). הלוואה זו ניתנת בהסכמה שסכום ההלוואה יוחזר תוך מספר חודשים מוגבל ועם סכום אחיד. לרוב להלוואה זו תהיה ריבית מסוימת.

 

מהו סכום ההלוואה?

סכום ההלוואה שאדם יכול לקבל לרכישת רכב חדש משתנה בין המוסדות השונים. בבנק ובחרות האשראי ניתן לקבל הלוואה של עד 100,000 ₪, אך במקרים רבים יידרש אדם ע"י הבנק להציג ערבונות, הון עצמי ויכולת השתכרות כדי לאמוד את יכולת ההחזרה שלו. אצל יבואני הרכב השונים וחברות הליסינג ניתן למצוא גם הצעות ל- 100% מימון לרכב חדש, אך הלוואה בסדר גודל כזה תהיה כפופה לריבית.

 

אז מתי משתלם?

אם לא הבנתם, אין זמן לא נכון לקחת הלוואה לקניית רכב חדש. בגלל הגמישות שקיימת כיום בשוק הצעות המימון, ניתן להגיש בקשה וגם לקבל הצעה למימון רכב חדש וגם לרכוש אותו! חשוב מאוד להבין: הצעת המחיר ומשך הזמן תלויים בכם בלבד. חברות הליסינג, הבנקים והגופים האחרים יציעו לכם מסגרות זמן ספציפיות ובהתאם להון האישי שלכם ייקבע סכום ההלוואה. עליכם להפעיל שיקול דעת ולחשב את ההכנסה העתידית שלכם כמה שנים קדימה כדי לעשות מהלך זה בלב שלם. גם אם אין צפי בשנה הקרובה, אך יש ביכולתכם סכום התחלתי גבוה ויכולת החזרה חודשית של לפחות שנה, תוכלו לקבל הלוואה מלפחות אחד מהגופים האלה.

כמה מילים על ריבית

אם שאלתם את עצמכם "למה שיביאו לי הלוואה?" ריבית היא התשובה. ריבית היא סכום נוסך שאתם מוסיפים על התשלום החודשי וזה הרווח שהולך לבנק\חברת אשראי. לכן, פריסה של הרבה מאוד תשלומים יכולה להיות לא משתלמת בטווח הארוך כי אתם עלולים לחרוג ולשלם מעבר למחיר הרכב שלכם. בזמן שגופים אלו מאפשרים מתן הלוואה, הפתרון הטוב יותר בשבילכם הוא לצמצם את כמות התשלומים לכמה שיותר קטנה, בפרופורציה ליכולת ההחזר החודשית שלכם. כך תוכלו להפוך את רכישת הרכב למשתלמת ובעלת יכולת מימוש על זמנית. תתחדשו, ונסיעה טובה!

 

לחיצת יד

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »