מהלכה למעשה: הכל על תהליך עיצוב הפנים

חולמים לעצב את הבית מחדש? נכנסים לדירה חדשה? אתם צריכים מעצבת פנים מוכשרת ומנוסה שתעזור לכם ליצור בית שכיף לחזור אליו, שנעים להיות בו ומרגישים בו הכי בבית בעולם. מאיה קדם הינה מעצבת פנים בעלת נסיון רב בעיצוב דירות שתעזור לכם להגשים את חלום הבית בדיוק בטעם ובסגנון שלכם. 

 

מאיה קדם – מעצבת פנים

מאיה קדם הינה מומחית לתחום עיצוב פנים לדירות מגורים, דירות יוקרה, משרדים וסביבות עבודה ובתים פרטיים תוך הקפדה על שילוב החלומות והצרכים של הלקוחות, שמירה על מראה נקי ומסודר, פתרונות אחסון וארגון הבית והתעדכנות בכל הטרנדים הכי לוהטים בתחום העיצוב בעולם.

פינת אוכל מלבנית
קרדיט: ליאור טייטלר

הכל על תהליך עיצוב הפנים

כשאתם רוכשים דירה או מעוניינים לשפץ את דירתכם הוותיקה, תחילה תשאל אתכם המעצבת מה הכיוון שעליו אתם חושבים. ישנם כאלו המתכננים להרחיב את המשפחה וישנם כאלו שדווקא מצטמצמים עקב עזיבת הילדים הבוגרים את הקן, ישנם כאלו המעוניינים ליצור מראה חדש לחלוטין וישנם המעוניינם רק לחדש ולרענן. בכל אלו יש להתחשב במהלך תכנון העיצוב החדש. להלן השלבים השונים המלווים את תהליך הבניה או השיפוץ של הבית שלכם:

  • תיאום ציפיות – בשלב הזה בודקים מה רצון הלקוח וכיצד ניתן לענות עליו. המעצבת תשאל את הלקוח מהו העיצוב הרצוי עבורו, תבחר עימו מרקמים, חומרים, צבעים, תתאים את הבית לצרכיו מבחינת חשמל ותקשורת ועוד.
  • הכנת תוכנית עבודה – מעצבת הפנים תכין תוכנית עבודה הכוללת בניה, הריסה, חשמל, תאורה ואינסטלציה.
  • הכנת תוכנית גבס – במידה ויש צורך בבניית עיצובי גבס המעצבת תגיש תוכנית גבס.
  • תוכנית מטבח וחדרי אמבט – המעצבת תכין תוכנית מפורטת כולל פריסות של האמבטיה והמטבח.
  • בחירת הקבלן – ברגע שהלקוח מאשר את תוכנית העיצוב, בוחרים קבלן מורשה וספקים ומתחילים בעבודה. חשוב תמיד לבחור בקבלן וספקים המתאימים לסוג העבודה ושיש להם נסיון מוכח ואמינות מירבית.
  • ליווי הלקוח לרכישות – המעצבת תתלווה אל הלקוח ברכישות הרהיטים, כלי הסניטציה והחיפויים, דלתות, תאורה וכל דבר אחר שתוכנן כדי ליצור התאמה אידיאלית בין צבעים, שילובי מרקמים ומראה אשר שומר על הקו העיצובי. הלקוח יגיש למעצבת את התקציב שבו יש לעמוד, והיא תהיה מחוייבת לעמוד בו ולא לעבור אותו.
  • ניהול התקדמות העבודה – מעצבת הפנים עובדת מול אנשי המקצוע השונים, הספקים השונים והקבלן ומוודאת שהכל מתנהל כפי שתוכנן ויש עמידה בלוח הזמנים על ידי ביקור בשטח או ביצוע התקשרות איתם ודיווח שוטף ללקוח על התקדמות הפרוייקט.

 

בית מעוצב בדיוק כפי שחלמתם

מאיה קדם הינה מעצבת פנים מנוסה לכל מטרה הפועלת תוך התחשבות מלאה ברצונות ובצרכי הלקוח והתאמת הבית לטעם האישי שלו ולסנגון המועדף עליו. באתר הבית ניתן להתרשם מעבודות קודמות ולקחת השראה לבית החדש שלכם, כדי שתמיד תרגישו הכי בבית בעולם.

חדר רחצה
קרדיט: ליאור טייטלר

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »
תוכי בגן
לבית ולגינה
האם אפשר לגדל תוכי בגינה?

תוכים הם ללא ספק חיות מחמד סופר מגניבות. מדובר על ציפורים יפהפיות בצבעים מרהיבים, הן חכמות מאוד, ידידותיות ואוהבות לשחק עם בני אדם, וכמובן שהדובדבן

קרא עוד »