הכל על האייפון החדש

חברת אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה המוכרות ביותר בעולם, ולא בכדי – בראש המוצרים האיכותיים שלה עומד הטלפון המוכר והפופולארי ביותר בעולם, האייפון. חברת אפל משיקה מדי שנה לרוב דגמי אייפון חדשים, כאשר לכל דגם חדש יש את התכונות החדשות שמפתחי ומעצבי החברה מוסיפים לו. תכונות אלה, בין היתר, מצליחות להפוך אותו לטלפון הנחשק של התקופה. הנה כל מה שצריך לדעת על האייפון החדש.

 

האייפון החדש – אייפון 14

מדי שנה בחודש ספטמבר מקיימת חברת אפל, אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר בעולם והמוכרות ביותר שיש, את אירוע הדגל שלה, בו היא משיקה מוצרים שונים. עם כל הכבוד לאוזניות האלחוטיות או לאייפדים המפורסמים, מעל כולם ניצב מכשיר הדגל של החברה, הטלפון החכם -אייפון.

בספטמבר 2022 השיקה החברה דגם אייפון חדש, הלא הוא אייפון 14. אייפון זה מגיע אל השוק בשני דגמים שונים. הדגם הסטנדרטי, הקרוי בפשטות אייפון 14 ודגם מורחב יותר, שכולל שדרוגים נוספים והגדלות מסוימות, הקרוי אייפון 14 פלוס.

אייפון 14

אייפון 14 – חומרה

החומרה של האייפון 14 כוללת מספר שונה של נפחי אחסון, המאפשרים ללקוח לאחסן אפליקציות שונות, תמונות, סרטונים וקבצי אודיו. ניתן לרכוש אייפון 14 עם נפח אחסון של 128 ג'יגה בייט (GB), נפח אחסון של 256 ג'יגה בייט או 512 ג'יגה בייט. לפי אפל, זיכרון ה-RAM של המכשיר הוא 6 ג'יגה בייט.

הסוללה של האייפון 14 נחשבת לסוללה גדולה וחזקה במיוחד, עם קיבולת של 4,325 מיליאמפר שעה, כשהסוללה של הדגם בסטנדרטי קטנה יותר ועומדת על קיבולת של 3,279 מיליאמפר שעה, אך נתון זה גם מאפשר שימוש ארוך באייפון ונחשב לשיפור לעומת הדגם הקודם של אפל.

 

לא רק שיחות טלפון

הטלפונים החכמים כיום מאפשרים לנו הרבה יותר מרק שיחות טלפון או שליחת הודעות אל מכרים. אחד הפיצ'רים המשומשים ביותר בטלפון חכם הוא המצלמה של הטלפון, וכאן אפל כרגיל מציבה רף גבוה. גם לאייפון 14 פלוס וגם לאייפון 14 יש שלוש מצלמות, כאשר שלושתן מצלמות ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. המצלמות האחוריות מאפשרות זווית צילום רחבה, לצילום פנורמי ולצילום של נופים שונים, כאשר חיישני המצלמה שופרו ומאפשרים ביצועים איכותיים מאוד לצלמים חובבים.

 

פרטים נוספים

אחת התכונות החשובות של האייפון 14 היא מסך ה-OLED של המכשיר, אותו ניתן למצוא גם בגרסה הסטנדרטית וגם בגרסת הפלוס. מסך ה-OLED הוא בעל קצב ריענון גבוה יותר, והוא מאפשר מעבר בין דפים שונים בטלפון במהירות גבוהה יותר וכן חוויית צפייה בסרטונים איכותית יותר.

אייפון 14 נהנה מהטמעה מובנית של מערכת IOS 16, מערכת ההפעלה החדשה ביותר של חברת הטכנולוגיה אפל, שמוטמעת כיום על המכשירים השונים של החברה. כמו כן, בטלפון עצמו מעבד על מטעם אפל, A 15 Bionic שהופך את הטלפון למכונה של ממש.

אייפון 14

 

 

אולי יעניין אותך גם

טכנולוגיה
שחזור מידע מכונן ssd

עולם המחשבים הוא אחד העולמות המורכבים ביותר שיש. מילים כמו פייטון, הארד דיסק או וורדפרס נשזרים זה בזה ולא אומרים הרבה לאדם מן היישוב. על

קרא עוד »