הכל על אחסון אתרים מוצלח

אם החלטתם להשקיע באחסו אתרים כדי להגביר את ביצועי האתר שלכם, כבר עשיתם צעד חיובי בכיוון הנכון על ידי חיפוש אחר ספק האחסון ושיטת האחסון הטובים ביותר שיש. לבחירה בשירות אחסון אתרים איכותי שיאחסן את קבצי האתר שלכם בשרתים שלו יש יתרונות רבים, כולל אבטחה טובה יותר, זמן פעולה, כמו גם חוויה חלקה יותר עבור משתמשי האתר שלכם.

אחסון אתרים טוב הוא חיוני כדי שהמותג שלכם יוכל להציע שירות איכותי לקהל שלכן. אחסון יכול לשמש עבור יישומים רבים, כגון מערכות, חנויות וירטואליות, בלוגים ואתרי אינטרנט, עם יתרונות הנעים בין ביצועים טובים יותר לאבטחה רבה יותר. חשוב מאוד שתדעו מספר דברים על אחסון אתרים מוצלח.

 

מה הקשר בין אחסון לאתרים?

אחסון אתרים הוא סביבת הרשת שבה מאוחסנים נתוני האתר והקבצים כך שניתן למצוא אותם באינטרנט. כלומר, בעת הפיכת קובץ לזמין בשרת, מותר לאתר אותו על ידי מבקרים מרישום הדומיין.

בין אחסון

סוגי האחסון הנפוצים ביותר

כעת נפנה לסקור את סוגי האחסון הנפוצים ביותר:

 

אחסון בשרת משותף

מומלץ למספר אתרים, בהיותו הנפוץ ביותר בשימוש. אחרי הכל, זה שירות זול יותר עם משאבים מגוונים זמינים.

 

אחסון בחינם

ארגונים מסוימים מציעים שירות חינם, אשר מצוין עבור פרויקטים ראשוניים עם פחות ציפיות. שיטה זאת מתאימה רק לאתרים שלא צופים תנועה רבה ורק מציגים מידע למשל.

 

VPS

ראשי תיבות של שרת פרטי וירטואלי Virtual Private Server. זהו האירוח המומלץ ביותר עבור פרויקטים גדולים יותר. תפקיד האחסון הוא לתחזק אתר עם ביצועים ופעילות מעולים.

 

התכונות הנפוצות ביותר להבנה:

תמיכה

תמיכה היא חיונית, שכן בתעשיית הטכנולוגיה יש עדכונים מתמדים ולהרבה יזמים מקוונים אין בהכרח ידע כיצד להתמודד עם באגים וכדומה.

 

זמן פעולה

מתייחס לזמן העבודה של האתר באוויר. לחלק מהחברות יש 99.9% זמן פעולה, וזה חשוב כדי שהמשתמשים יוכלו לגשת לתוכן שלך ולא להשאיר את המשתמשים שלכם לא מרוצים.

 

אבטחה

זה מה שכולם, כולל גוגל, מחפשים.לכן בעת בחירת שירות של אחסון אתרים חשוב לבחור שירות מאובטח בעל תעודת אבטחה מסוג SSL.

 

זמן תגובה מהיר יותר

גוגל ציינה כי אחד הגורמים המשפיעים ביותר על מיקומו של האתר הוא המהירות שלו. כיום, אנשים מקבלים החלטות במהירות רבה, ומסיבה זו הם רוצים תשובות מיידיות. לכן, אם לאתר שלכם לוקח יותר מדי זמן לתת להם את התשובות שהם ביקשו, הם ילכו לחפש אותן במקום אחר – ככל הנראה אצל המתחרים שלכם.

אירוח טוב מבטיח זמן תגובה קצר מאוד. מהירות עבור מסחר אלקטרוני ובלוג אירוח יאפשר לכם לייעל את תהליכי המסחר האלקטרוני או הבלוג שלכם, מה שמביא למהירות גבוהה יותר של האתר שלכם, אופטימיזציה של הביצועים שלו, חיסכון בזמן בפעילויות, הפחתת הוצאות ובסופו של דבר הגדלת הרווח.

 

לסיכום

צרו קשר כבר היום עם ספקי אחסון אתרי וורדפרס, הטובים ביותר בשוק. שיעזרו לכם להשיק את האתר שלכם אל עבר ההצלחה.

אחסון אתרים

אולי יעניין אותך גם