הכי בבית בעולם: כך תעצבו את המשרד בצורה נכונה

פנג שואי היא פילוסופיה שמקורה בסין העתיקה, המוכרת בעיקר בשל אחד העקרונות המרכזיים בה. העקרון הכי מפורסם של הפנג שואי הוא שלסידור ולמאפיינים של עצמים פיזיים יש השפעה משמעותית על האיזון והרמוניה במרחב.

פנג שואי אולי נשמע לאוזן הישראלית הספקנית כמו "ממבו ג'מבו" של מדינות עולם שלישי, אבל כשזה מגיע לריהוט משרדי – חייבים להודות שיש משהו בדברי הפילוסופיה. לעיצוב של המשרד של המשרד בכלל, ולבחירת ריהוט משרדי בפרט, יש השפעה עצומה על האווירה במשרד. בטקסט שמולכם תוכלו לקרוא איך לעצב את המשרד בצורה הכי טובה, ומדוע חשוב להשקיע בריהוט משרדי.

 

שיפור הנוחות שווה שיפור הפרודקטיביות

אלמנט חשוב שיש לתת עליו את הדעת כשבוחרים ריהוט משרדי חדש היא שיפור הנוחות של העובד והארגונומיה של הריהוט. ריהוט משרדי שמתאים לצרכים של העובדים, יכול לעזור לשפר את היציבה שלהם.

שיפור היציבה חשוב לכם כמעסיקים, משום שהיא מפחיתה את הסיכון להפרעות שרירים ושלד – וכך מונעת תביעה פוטנציאלית של העובדים כנגדכם. בנוסף, שיפור הנוחות מוביל, במרבית המקרים להגברת הפרודוקטיביות של העובדים.

 

ריהוט שמשדר מקצועיות מוגברת

ריהוט משרדי איכותי ומעוצב מסייע ביצירה של חזות מקצועית יותר בעסק. לא אנחנו קבענו שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. עם ריהוט משרדי מעוצב בחוכמה תוכלו ליצור רושם ראשוני מעולה על הלקוחות או המבקרים שלכם.

 

ריהוט נכון וסדר וארגון

בעזרת היגיון בריא (או עזרה של מעצבת פנים מקצועית) ריהוט משרדי יכול להועיל לעסק שלכם בארגון טוב יותר של סביבת העבודה. סדר וארגון הם היסודות הבלתי ניתנים לערעור של שיפור היעילות בכל מקום – החל משולחן עבודה ועד בנייני משרדים.

לדוגמה, שולחן עבודה בעל מגירות יכול לעזור לעובדים לשמור על חומרי העבודה שלהם מאורגנים ובהישג יד. בנוסף, ריהוט משרדי שנקנה מתוך מחשבה ותכנון מאפשר לכם לנצל בחכמה את שטח המשרד, וכך להכניס יותר עמדות עבודה, מכונות צילום או כל פריט אחר שנוטה לתפוס הרבה חלל.

 

מה הקשר בין ריהוט משרדי לשביעות רצון מוגברת של העובדים

שימוש בריהוט משרדי נוח ופונקציונלי יכול לעזור לשפר את שביעות הרצון הכללית שלהם מסביבת העבודה שלהם. כשהמשרד נראה מסודר ומאורגן – העובדים מרגישים שהם בסביבה איכותית, שדואגים להם ושרואים אותם. שביעות הרצון של העובדים משפיעה באופן ישיר על רמת הפרודוקטיביות והשירותיות שלהם, כמו גם על מידת היכולת שלהם לגייס אותם לצרכי העסק.

הדרך הטובה ביותר להוכיח את הנקודה הזו – היא דווקא על דרך השלילה. עובד שנאלץ לעבוד על כיסא שבור או שולחן מיושן – מרגיש באופן טבעי שלא מעריכים אותו, או שהארגון עומד על סף קריסה.

 

סיכום

לסיכום, להשקעה בריהוט משרדי יכולות להיות יתרונות רבים הן עבור העסק שלכם ככלל, והן עבור העובדים שלכם ישירות. בחרו ריהוט משרדי איכותי ומעוצב בחכמה.

מִשׂרָד

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »