הכירו את מכללת הקארטינג שתגשים לכם חלומות

כבר לא כל כך קשה להגשים חלומות. האקדמיה למרוצים וקארטינג מגשימה חלומות מעל ל 11 שנים ועוזרת לישראלים רבים להיחשף להנאה של ספורט מוטורי ברמה בינלאומית. במוסד חינוכי שכל מטרתו הוא להנגיש את חדוות הקארטינג לקהל הישראלי.

 

איפה אפשר ללמוד קארטינג?

המקום המקצועי והנחשב ביותר לארץ הוא האקדמיה לקארטינג, המציע מגוון רחב של קורסים המתאימים לכל הרמות וכל הגילאים. מקורסים למתחילים ועד קורסים לנהגי מרוץ מתקדמים, באקדמיה לקארטינג תוכלו למצוא את הצוות הטוב ביותר שיעזור לכם או לילד שלכם למצות את מיטב הפוטנציאל שלכם על הצד הטוב ביותר.

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל הלינק https://www.kartingschool.co.il, ולהתחיל את המסע שלכם אל עבר הגשמת החלום שלכם לקחת חלק בעולם המרתק של רכבי קארטינג.

קארטינג

למה לבחור באקדמיה לקארטינג

האקדמיה לקארטינג הינה המוסד החינוכי הוותיק בארץ ללימודי נהיגת מירוצים וקארטינג. המכללה הוקמה על ידי שני נהגי המרוצים המפורסמים ירון אדרי ואופיר ויסלברגר. אשר חרטו על דגל המכללה את הצורך לספק לחובבי הספורט המוטורי הישראלי את הפלטפורמה האיכותית ביותר בארץ ללימוד יכולות נהיגה.

כל זאת מתוך החזון של השניים להעצים את ענף הספורט המוטורי בישראל ולקבוע מקום כבוד לנהגים הישראלים בקרב הקהילה הבינלאומית. תוך כדי בניית תשתית כבר מגיל צעיר, להכשרת הנהגים הטובים ביותר בעולם.

 

האם הילד שלי יכול לרכוב על מכונית קארטינג?

זו השאלה הנפוצה ביותר שאנו שומעים ממכרים וחברים מאז שהתחלנו את המכללה הישראלית  לקארטינג. אנחנו יכול להבין למה כל כך הרבה הורים מפחדים לתת לילדים שלהם לנהוג במכונית קארטינג בעצמם. אבל, התשובה היא כן, ילדכם יכול לרכוב על קרטינג אם הוא מעל גיל 5.

מסלולים מסוימים עשויים אפילו לאפשר לילדיכם לנהוג בקארטינג בכוחות עצמם (במסלול עגול שונה ובטוח), גם אם הוא בן 3. אבל, בדרך כלל, קארטינג לילדים זמין לילדים בני 5 ומעלה.

 

האם קרטינג בטוח לילדים?

קרטינג בדרך כלל בטוח יותר ממה שרוב האנשים חושבים. בעלי המסלול עושים צעד נוסף כדי לוודא שהנהגים הצעירים יישארו בטוחים. אבל, תצטרכו גם לזכור שכהורים, אתם צריכים להקפיד לשמור על בטיחות ילדיכם על ידי נקיטת כמה צעדים ספציפיים.

אך אל דאגה במכללת הקארטינג הישראלית הילדים שלכם יהיו תחת השגחה של מקצוענים ואחראי בטיחות שתפקידם הוא לוודא את הבטיחות של הילדים שלכם, תוך כדי שמירה על משמעת ותחזוקת הרכבים והמסלולים שבהם נוהגים הילדים.

קארטינג

לסיכום

האקדמיה למירוץ וקארטינג מזמינה אתכם ליהנות ממגוון של קורסים לנהיגת קארטינג לכל הגילאים. עם המדריכים המקצועיים והמנוסים ביותר בארץ, במכללת האקדמיה לקארטינג תזכו לרכוש מיומנויות קארטינג מטובי הנהגים שצמחו בארץ. במסלולים המתוחזקים ברמה הגבוה ביותר ועם צי רכבי קארטינג ברמה הגבוה ביותר בענף. האקדמיה לקארטינג היא הכתובת שלכם להגשמת חלומות.

קארטינג

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים קייטנה לילדים?
לימודים
איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה עבור הילדים הינה עניין שמצריך היכרות בסיסית עם פרמטרים שונים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רושם את הילד שלו לקייטנה

קרא עוד »
תלמידה
לימודים
מה זה מבחן אמירם?

בתקופה האחרונה פונים אלינו לא מעט גולשים שמבקשים לקבל מידע בנוגע ללימודים שונים. היו מי שביקשו לקבל פרטים אודות בחירה נכונה של מוסד אקדמי, בעוד

קרא עוד »