הכינו עצמם לחורף עם כרית חימום

טיפול בחום או בשמו האחר תרפיית חום מוכר כבר יותר מאלפיים שנה.

בעבר, ללא טכנולוגיה, חיממו בני האדם עם אש מיטות ברזל וכך טיפלו במטופל הכאוב.

באמצעות חום ניתן לטפל במחלות וכאבים שונים, כרוניים שרירים ועוד.

פיזיותרפיסטים רבים משתמשים באמצעות טיפול בחום במטופלים המגיעים אליהם.

 

איך החום משפיע על הגוף?

באמצעות הרחבת כלי הדם, זרימת הדם מוגברת כמו גם חילוף החומרים דבר המאיץ את כלל התהליכים בגוף המסייעים להחלמת האבר הפגוע, השריר התפוס, הכאבים הריאומטיים ועוד.  החום מסייע להגברת אספקת החמצן וחומרי הבנייה הנוספים, עוזר לסלק רעלים, חיידקים ופסולת לא רצויה מהר יותר. בנוסף, החום מסייע בהגברת היכולת המוטורית של האבירים, בהקלה למיגרנות ועוזר ללחץ ולנדודי שינה.

 

כרית חימום

כיום, כרית חימום נחשבת לאחת השיטות היעילות לטיפול בחום. היא תסייע לכם בין היתר לשחרור שרירים תפוסים, להקלה בכאבים שונים בגוף ותבצע חימום מקומי. ישנם סוגים שונים של כריות מסוגים שונים של בדים. תוכלו לבחור את הבד המתאים לכם ובגודל המתאים לכם.

סוגי כריות חימום הקיימים בשוק: כרית חימום טיפולית, כרית חימום לפיזיותרפיה, כרית חימום למיקרו, כרית חימום לצוואר, כרית חימום חשמלית.

לרכישת כרית חימום: https://pharmaplus.co.il/orthopedics/heating-pads.

 

למה צריך לשים לב בעת בחירת הכרית המתאימה?

גודל: שימו לב לגודל הכרית ולהתאמה שלה לגוף שלכם, ככל שהכרית תהיה גדולה יותר כך החומר אותו היא מכילה יצבור חום גדול יותר, הכרית תהיה מחוממת זמן רב יותר ותכסה שטח גוף גדול יותר ובכך תספק ומענה וטיפול יעיל יותר.

איכות: יש לשים לב כי הכרית בטיחותית ועומדת בתווי התקן הרלוונטיים המאשרים את השימוש בה, כאמור כל אמצעי חימום עלול לגרום לסכנות ולכוויות, לכן בדקו טוב לפני שאתם קונים כי המוצר בטוח. בנוסף, במידה ואתם רוצים להשתמש בכרית גם לצורך טיפולי, התייעצו עם הפיזיותרפיסט שלכם בנוגע לכרית אשר תתאים באופן אישי לצרכים הטיפוליים שלכם.

מילוי: כיום ישנן כריות חימום המכילות בתוכן זרעי דגנים אשר משפרים את איכות החימום ואיכות החומרים.

בדים: יש מגוון רחב של סוגי בדים העוטפים את הכרית. בין היתר תוכלו למצוא בדי כותנה, פרווה, פליז ובדים נוספים בהתאם לבחירתכם.

 

כרית חימום חשמלית

ישנה גם אופציה לקנות כריות חימום חשמליות, אלו שייכות לקטגורית מוצרים המחממים באמצעות חשמל וביניהם ניתן למצוא גם סדין חימום. באמצעות סוג זה תוכלו לחמם את עצמכם בדרגות שונות של חום ובמוצרים מסוימים יש גם טיימר המאפשר לשנות את זמן ההפעלה של הכרית. יש לשים לב כי כאשר בוחרים כרית חימום חשמלית דגש הבטיחות הוא גדול אפילו יותר. וודאו כי הכרית אותה אתם רוכשים חסינה מפני אש ככה שהסיכוי לקבלת כוויה יהיה נמוך כמו גם לשריפה.

 

 

ציפיות

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »