היתרונות והחסרונות של עבודה מהבית

בעידן של הקורונה לא מעט אנשים שהיו עובדים בחברות מסודרות, מצאו את עצמם מבצעים את העבודה מהבית. עבודה מהבית בעבר הייתה חלומם הרטוב של לא מעט שכירים שהיו צריכים לקום בכל בוקר למשרד, וכיום החלום הפך למציאות – והעבודה מתבצעת במקום שהם מכירים בצורה הטובה ביותר.

אך כמובן שלצד היתרונות של עבודה מהבית, יש גם חסרונות שחשוב מאוד להיות מודעים אליהם – כך תוכלו להסתכל על המטבע משני הכיוונים. כאשר מסתכלים רק על כיוון אחד, לא תמיד רואים מה שיש בצד השני – ולעיתים זה יכול להיות מאוד משמעותי.

 

היתרונות הבולטים ביותר של עבודה מהבית

  • אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר הוא שתוכלו לישון יותר בכל בוקר. אתם לא צריכים להתארגן בבוקר להגיע לעבודה, כך שזה חוסך מכם לא מעט זמן – שאותו תוכלו לנצל על מנת לישון עוד קצת כל יום.
  • עוד יתרון שמגיע ביחד עם עבודה מהבית הוא שיש לכם הרבה יותר גמישות, ותוכלו לבצע עוד דברים במסגרת העבודה. כל זאת בתנאי שיש לכם את היכולות הבסיסיות לבצע מספר פעולות בו זמנית.
  • אתם תחסכו מעצמכם לא מעט זמן מיותר של נסיעות הלוך וחזור למקום העבודה. את הזמן שחסתכם תוכלו לנצל על מנת לבצע פעולות ודברים אחרים שעד כה ככל הנראה לא היה לכם מספיק זמן לבצע.

 

החסרונות הבולטים ביותר של עבודה מהבית

  • כאשר אתם עובדים מהבית אתם רוב היום נמצאים לבדכם, ועבור חלק מהאנשים המצב הזה יכול להיות מעט בעייתי. בטח לאותם אנשים שרגילים בעבודה שלהם להמולה ולשיחות עם חברים בהפסקות.
  • כאשר אתם עובדים מהבית יש לא מעט הסחות דעת, הסחות דעת שעשויות להפריע לכם לבצע את העבודה. אתם תצטרכו לנטרל את כל ההסחות הללו, כך שבסוף תוכלו להמשיך לעמוד ביעדים השונים.
  • עבודה מהבית מביאה איתה לא מעט פיתויים שתצטרכו להתמודד איתם ולהישאר מפוקסים לאורך כל היום. אתם תצטרכו לקום בכל בוקר לעבוד, ולא לעשות הפסקות ארוכות מידיי שעשויות לפגוע בתפקוד שלכם.

 

לסיכום – עבודה מהבית זה כדאי או שלא?

כיום מרבית בעלי העסקים שהתוודעו לראשונה לנושא של עבודה מרחוק בעקבות משבר הקורונה יכולים לספר על הצלחה מסחררת. העובדים מצליחים לבצע הרבה יותר דברים בזמן העבודה, והמעסיקים עצמם חוסכים המון כסף שאותו הם יכולים לתעל על מנת שיהיה ניתן להשאיר את הראש מעל המים – בתקופה שהיא כל כך מאתגרת.

אך עבור העובדים המצב יכול להיות מעט שונה, כי בסוף כמעט כל אחד יגיע כי הוא מתגעגע ושואף לחזור למקום העבודה. עבודה מהבית היא נחמדה ונעימה כל עוד היא לא קבועה, ולכן צריך לקחת את הנושא הזה לתשומת הלב. אחרי שהקורונה תחלוף מרבית האנשים ישמחו לעבוד מהבית, אבל רק פעם אחת בשבוע.

עבודה

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »