היתרונות בדלקן אוניברסלי

כבר שנתיים שאנחנו עמוק בתוך רפורמת הדלק בישראל, שמאפשרת כיום תחרות בין חברות הדלק הגדולות בארץ. הן מצד אחד מאפשרות לכם לרכוש הסכמי רכישת דלק מראש, ואתם מצד שני נהנים מהוזלות שעשויות להיות משמעותיות בתדלוק החודשי שלכם. ואם זה כך, אילו חברות דלקנים מומלצות להתקנה?

כשמדברים על יתרונות בדלקן אוניברסלי, מדברים קודם כל על נוחות. לאחר מכן, גם על הוזלות מסוימות בתדלוקים. אילו חברות דלקנים מומלצות להתקן דלקן אוניברסלי? והאם כדאי בכלל להתקין התקן אוניברסלי לדלק? אלו שאלות שעשרות אלפי נהגים בישראל שואלים את עצמם, רק בכדי להגיע לתשובה הברורה והמתבקשת. התשובה היא כזו: אם אתם גומעים קילומטרים רבים במהלך השנה ואתם מעוניינים להוזיל עלויות, אפשר לעשות זאת. באמצעות חברות כמו אימג'ינריום, תוכלו לחסוך עלויות דלק. חברות אלו יתקינו עבורכם דלקן אוניברסלי ברכב, מה שיאפשר לכם להנות בעיקר מיתרונות.

 

אילו חברות מתקינות דלקנים אוניברסליים?

מעבר לחברת אימג'ינריום, יש לכם חברות נוספות אשר באמצעותן ניתן להתקין התקנים אוניברסליים לרכבים. יש לכם את חברת פאמפי, שמתקינה דלקן אוניברסלי לרכבים מכל הסוגים, כמו כן גם את חברת "דלקנים".

חברת דלקים גם היא מתקינה דלקנים אוניברסליים, כמו כן גם חברות הדלק הגדולות בישראל. חשוב לציין, כשאתם מתקינים דלקן אוניברסלי, אתם למעשה יכולים לתדלק את הרכ בכל תחנה ותחנה בארץ. באשר לשאלה של "האם כדאי?", ובכן, זה הכול תלוי בקילומטראז' השנתי שלכם.

 

בעיקר יתרונות: האם כדאי לי להתקין התקן תדלוק אוניברסלי?

אם אתם יודעים שאתם מבצעים נסיעות מרובות, כמובן שיהיה כדאי. יחד עם זאת, אם אתם בעלי חברה שברשותכם צי של רכבים, הדלקן יהווה עבורכם הקלה משמעותית. לא תצטרכו יותר לחלק תקציבי תדלוק לעובדים שלכם, מאחר שהם יוכלו לתדלק באופן חופשי בצמוד לחשבונית.

עוד חשוב לדעת, בימינו אנחנו כבר לאחר הרפורמה שביטלה את המונופול בתחום. כיום כבר ניתן לקבל הצעות מחיר מחברות שונות של דלקים והתקני דלקנים אוניברסליים, מה שמאפשר תחרותיות בריאה במשק. מי שנהנה מזה הכי הרבה, זהו צרכן הקצה כמובן, שמתדלק את רכבו בעלויות מוזלות במידה מסוימת.

 

חברות וארגונים בימינו מתקינים בציים של רכבים דלקן אוניברסלי

חברות וארגונים רבים בעולם כבר הבינו שיש בעיקר יתרונות בהתקנת דלקנים אוניברסליים. בימינו חברות וארגונים שמחזיקים ציים של רכבים, בדרך כלל כבר לא מתעסקים עם תשלומי דלק לעובדים. היום כבר נהוג להתקין דלקנים אוניברסליים במכוניות הארגון, מה שגם מאפשר מעקב צמוד על תצרוכת הדלק אל מול העלויות של התדלוקים.

למעשה, ניתן אפילו להתקין דלקן אוניברסלי אשר מחובר למד האוץ של הרכב. באופן הזה, תוכלו לעקוב באופן צמוד על תצרוכת הדלק של הרכבים. בין אם אתם בוחרים בחברת אימג'נריום או בחברה אחרת, יהיה מומלץ להתקין דלק אוניברסלי. במיוחד אם אתם יודעים שאתם נוסעים קילומטרים רבים במהלך החודש. אם כך, תעשו חישובים של נוחות אל מול הוזלות בעלויות על תדלוק. בטוח שתגיעו למסקנה שנכונה מבחינה צרכנית.

 

דלקן

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »