הילד בן 3? כך תארגנו לו חלאקה מהחלומות!

ארגון של אירוע חלאקה זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהפקה של ממש שמצריכה התארגנות מראש. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם להתארגן לאירוע זה על הצד הטוב ביותר. קראו את השורות הבאות ותגלו איך עושים זאת? מה חשוב לזכור? וממה חשוב להימנע?

תכינו את הילד לקראת המאורע

הורים יקרים, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהאירוע שייך לילד שלכם. מדובר אמנם בפעוט בן 3, אבל יש לו את הצרכים שלו. לכן, ההמלצה היא לפנות אליו כמה ימים לפני האירוע ולהכין אותו לקראתו. תספרו לו על ההליך שצפוי להתקיים, תראו לו בדיוק מה הולך לקרות וגם תספרו לו מי הם האורחים שצפויים להגיע למקום. אם יש לכם ילד ביישן, כדאי שתזמינו לאירוע מספר מצומצם של אנשים שהוא מכיר ואוהב. שכן, כך תוכלו לאפשר לו להרגיש בטוח.

ילד לאירוע

תזמינו צלם מקצועי

תזכרו לתעד את האירוע באופן מקצועי. שכן, לא חוגגים חלאקה בכל יום. ההמלצה שלנו היא לפנות אל צלם מקצועי שיש לו ניסיון של שנים בצילומים עם ילדים. זה הרי ידוע שילדים לא תמיד "זורמים" כשהם נמצאים במרכז. לכל ילד יש את הטמפרמנט שלו, והוא עלול להגיב אחרת. בחירה בצלם מומלץ בעל ניסיון בעריכת צילום ילדי חלאקה תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שתקבלו תמונות מקצועיות.

 

אל תהיו בנאליים

שימו לב שאתם לא עורכים צילומי חלאקה בנאליים. הכוונה לצילומים שנערכים בבית או בבית הכנסת הקרוב. אנו מציעים לערוך צילום חלאקה בטבע ולא רק בגלל שאלה נחשבים למיוחדים. הנה סיבות נוספות שגורמות לנו להציע לכם את האפשרות הזו:

  1. רוב הילדים מרגישים בנוח כשהם באוויר הפתוח
  2. אפשרויות הצילום מגוונות
  3. תקבלו בסופו של דבר תמונות מיוחדות

צַלָם

טיפ להורים משקיענים – תבחרו בקונספט מתאים

מי שרוצים להשקיע קצת יותר בחגיגת החלאקה, יכולים להוסיף קונספט לאירוע. מדובר בעצם ברעיון כלשהו שנוגע לילד שחוגג את המאורע. אם למשל הילד שלכם מאוד אוהב גיבורי על, אתם יכולים לבחור בקונספט שנוגע לבאטמן, סופרמן או כל גיבור על אחר.

ההמלצה הזו לא נובעת מתוך רצון לקשט את המקום, אלא כדי להקל על הילד ולאפשר לו להיות בסביבה שתרגש אותו באופן חיובי. כך יש סיכוי שהוא יתחבר יותר לאירוע וירצה לקחת בו חלק פעיל.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החשובים שיאפשרו לכם לארגן אירוע חלאקה מושלם. בשלב זה ידוע לכם כי תצטרכו להכין את הילד לקראת המאורע, לבחור בצלם מקצועי, להצטלם במקום ייחודי ולבחור קונספט שיאפשר לילד המתוק שלכם ליהנות מהאירוע. נאחל לכם כעת, שתיישמו את הטיפים שמתאימים לכם ביותר, כדי שתוכלו לקיים את החלאקה בהנאה. שיהיה במזל טוב!

יֶלֶד

אולי יעניין אותך גם

בלוקי פוטו
צילום
הכל על הפוטובלוקים

בזמן האחרון אנו שומעים הרבה על פוטובלוק. השותפים שלנו מדברים עליו ללא הפסקה, הקולגות במשרד בוחרים להניח אותו על גבי השולחנות וזה לא נגמר פה.

קרא עוד »