החשיבות שבשירותי הגנת סייבר

ככל ש"מרחב הסייבר" הפך למרכזי בתשתית המידע והתקשורת העולמית, אבטחת המרחב הקיברנטי הפכה כעת לעדיפות דחופה יותר עבור תאגידים, חברות וממשלות ברחבי העולם. אשר זקוקים יותר מאי פעם להפנות משאבים על מנת לספק לעצמם הגנת סייבר ברמה ראויה.

ככל שחברות עוברות למודלים דיגיטליים ומקוונים, האיומים יכולים לעלות במהירות על הגישות המסורתיות לאבטחת מידע. יותר מתמיד, חברות וארגונים צריכים להיות פרו אקטיביים ביצירה והתאמת מערכות להתמודדות עם האיומים הללו. על ידי שמירה על הפעילות שלהם, המידע של אנשים המשתמשים בשירותיהם יהיה מוגן טוב יותר גם כן.

 

אבטחת הסודיות, היושרה והזמינות של נכסי מידע

המונחים אבטחת מידע ואבטחת סייבר משמשים לעתים קרובות לסירוגין מכיוון ששניהם שואפים להגן על נכסי מידע, והן נכסי טכנולוגיה מאובטחים (חומרה, תוכנה, מערכות, שרתים, רשתות ומיכלים אלקטרוניים אחרים שאוספים, מעבדים, מעבירים, מאחסנים ואחזור נכסי מידע). ההבחנה עדינה, כאשר אבטחת מידע שמה דגש על הגנה ישירה על נכסי המידע עצמם ואבטחת סייבר שמה דגש על אבטחת נכסי טכנולוגיה כאמצעי להגנה על נכסי מידע.

גם אבטחת מידע וגם אבטחת סייבר שואפות לשמור על הסודיות, השלמות והזמינות של נכסי המידע של הארגון. בהקשר זה, חיסיון פירושו הבטחת הגישה לנכסי מידע מוגבלת לאנשים ולמערכות מורשים; שלמות פירושה הבטחת נכסי מידע להישאר במצב שהתכוון הבעלים; וזמינות פירושה הבטחת גישה מהימנה לנכסי מידע על ידי אנשים ומערכות מורשים. שלושת עמודי האבטחה הללו ידועים בתור שלישיית ה- CIA(סודיות, יושרה וזמינות).

שירותי הגנת סייבר

החשיבות של שירותי הגנת סייבר

טכנולוגיות שנמצאות בכל מקום, מחוברות זו לזו ומאפשרות גישה נוחה לאינטרנט הפכו לשילוב עמוק בחיי היומיום של חברות וארגונים רבים. כתוצאה מכך, אנו תלויים יותר ויותר במרחב הסייבר לצורך אינטראקציות חברתיות, כלכליות ופוליטיות.

האינטרנט מספק פלטפורמה למגוון שלם של מגזרי תשתית ושירותים קריטיים, כגון שירותי בריאות, מזון ומים, פיננסים, טכנולוגיית מידע ותקשורת, בטיחות הציבור, אנרגיה ושירותים, ייצור, תחבורה וממשל.

השימוש הרחב בכלים טכנולוגיים מתקדמים, אשר פועלים במרחב הסייבר, מחייבים חברות וארגונים לפנות אל שירותי הגנת סייבר. שיוכלו לספק להם את מעטפת ההגנה האולטימטיבית כנגד סיכונים במרחב הסייבר.

 

החשיבות בהגנה על המידע שלכם

החשיבות הגוברת של נכסי מידע וטכנולוגיה ארגונים ציבוריים ופרטיים צוברים כמויות עצומות וגדלות של נכסי מידע, כאשר אנשים גם יוצרים, אוספים, משתפים וצורכים נתונים יותר ויותר. ארגונים ויחידים מסתמכים יותר ויותר על נכסי מידע וטכנולוגיה כדי לספק או לרכוש סחורות, שירותים ומידע.

ארגונים ואנשים פרטיים גם מפקידים את המידע שלהם לארגונים אחרים או ליחידים בקצב הולך וגדל. במקביל, הסביבה המקוונת נתונה יותר ויותר לאיומים מתוחכמים וממוקדים; ההסתמכות ההולכת וגוברת שלנו במרחב הסייבר יוצרת נקודות תורפה חדשות ומשמעותיות. אשר מצריכות את ההתייחסות מצד אנשי מקצוע מומחים בפתרונות להגנת סייבר.

שירותי הגנת סייבר

אולי יעניין אותך גם