החשיבות העצומה בקרם הגנה מינרלי

כולנו מודעים לסכנות שבהחשפות לשמש, במיוחד לבעלי עור רגיש ובהיר. קרם ההגנה המינרלי של סבון מיכל מגן על העור מפני הקרינה המזיקה של השמש וגם שומר על שוניות האלמוגים. עם כל כך הרבה יתרונות במוצר אחד אין פלא שהוא נחטף מן המדפים. סבון מיכל מיצרים סבוני איכות בעבודת יד ומוצרי קוסמטיקה טבעית. את המוצרים ניתן להזמין ישירות מן האתר או בחנויות הטבע הנבחרות.

 

סבון מיכל

סבון מיכל הינו סטודיו למוצרי קוסמטיקה טבעית לטיפוח העור והשיער ועוד, אשר מקפיד על איכות גבוהה במיוחד של חומרי גלם טבעיים בלבד. בין המוצרים הרבים תוכלו למצוא קרם הגנה לפנים, מוצרי טיפוח וטיפול לעור ולשיער גם לילדים ותינוקות, שמנים ארומתיים ומוצרי פרפומריה טבעית. כל המוצרים מיוצרים בפס ייצור ירוק ובסטנדרט אקולוגי גבוה.

קרם הגנה מינרלי

החשיבות העצומה בקרם הגנה מינרלי

קרם ההגנה המינרלי של סבון מיכל שומר מפני קרינת השמש גם על העור העדין ביותר, הוא בעל מרקם קל ונעים ולא שומני, ואינו מכיל חלקיקים כימיים הפוגעים בסביבה הימית. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים לחלוטין מפני השמש ואינכם פוגעים בסביבה כשאתם מתרחצים בים איתו. קרם הגנה לפנים מומלץ לכל מי שמעוניין בהגנה מירבית על עור הפנים ללא מרקם שמנוני.

 

למה כל כך חשוב לבחור בקרם הגנה טבעי?

קרם ההגנה המינרלי הטבעי של מיכל נבדק מדעית כמספק הגנת SPF30 בדרגת High Protection ונעזר באבץ בשמן קוקוס אשר פועל כאפקט מראה, מפזר את קרני השמש ומונע את חדירתם לעור. בדרך זו תוכלו להפיק את אותה התועלת אך ללא הנזקים שמסבים חומרים כימיים שונים לעור שלנו ולסביבה.

קרם הגנה מינרלי

מה עוד תוכלו למצוא בסבון מיכל?

בחנות האונליין של סבון מיכל וברשתות הפארם הטבעיות תוכלו להשיג מוצרי פרימיום טבעיים ללא כימיקלים לטיפוח וטיפול טבעי במרקם נעים וקליל הנספג במהירות ובריח נפלא המיוצר מחומרי הגלם המובחרים ביותר. להלן מספר מוצרים נבחרים שתוכלו למצוא בסבון מיכל:

  • קולקציית מוצרי טיפוח לפנים כולל קרם הבהרה, מסכת פנים ועוד.
  • טיפוח הגוף כולל שמני עיסוי, משחות טיפוליות ועוד.
  • מוצרי טיפוח לשיער כולל שמפו ומרכך ומסיכות הזנה.
  • מוצרים לתינוקות וילדים.
  • סבונים טבעיים לגוף ולידיים
  • שמנים אתריים בריחות שונים
  • מתנות ומארזים שכיף לתת ונעים לקבל.

 

לסיכום

סבון מיכל הינו סטודיו לייצור סבונים טבעיים בקו יצור ירוק עם סטנדרט אקולוגי גבוה שמאפשר לכם ליהנות ממוצרי טיפוח לגוף ולשיער ללא חומרים כימיים ותוך שמירה על הסביבה. קרם הגנה מינרלי מתוצרת סבון מיכל מאפשר לכם ליהנות מן השמש הקיצית ללא הקרינה המסוכנת ומבלי לסכן את האקולוגיה הימית משאריות חלקיקים מזהמים שמקורם בקרם ההגנה התעשייתי. את מוצרי סבון מיכל ניתן להשיג ישירות מחנות האונליין או בבתי הפארם הטבעי הנבחרים.

קרם הגנה מינרלי

אולי יעניין אותך גם