איך לעשות את החצר שלכם מקום מושלם לבילוי

גרים בבית צמוד קרקע עם חצר? אם כן, אתם נהנים מתנאי מחיה נהדרים שרבים בישראל לא זוכים להם.

אין ספק שחצר היא דבר שמשדרג באופן ניכר את רמת החיים בבית: בחצר ניתן לשבת ולהירגע עם כוס קפה, לעשות על האש עם כל המשפחה או לארח חברים באוויר הפתוח.

בעיקר בתקופה הקורונה, מרחב פתוח הוא יתרון מובהק ומקום והתכנס בו עם האנשים האהובים עליכם.

עם זאת, חצרות בתים רבות מוזנחות ולא מטופלות כראוי ולפעמים זה פשוט בזבוז.

במאמר זה ניתן מספר טיפים לשדרוג החצר שלכם כך שתהיה המקום המושלם לבילויים.

 

סדרו לכם פינת קפה

גם אם החצר שלכם קטנה תמיד יש מקום לפינת קפה. כל שתצטרכו לעשות לשם כך זה להביא שולחן קטן ושני כיסאות, ואם אתם מעוניינים קצת לשפר את הנראות את פינת הקפה הזו תוכלו להוסיף עציצים ומפה יפה.

 

השקיעו בתאורת גינה

תאורה היא אחד האלמנטים החשובים בחצר שלא נותנים עליו מספיק את הדעת. בסופו של דבר, ללא תאורה לא תוכלו באמת להשתמש בחצר בלילה – או שפשוט תשבו שם בחושך וזה הרבה פחות כיף. רוב הזמן הפנוי שלנו הוא בערבים ובלילות, וחבל מאוד לא להשקיע בתאורה שתדרג לנו באופן ניכר את החוויה מהגינה.

 

כניסה מרשימה לחצר

רחבת כניסה זה דבר חשוב בנראות של כל מקום, וחצר לא יוצאת מן כלל זה. מומלץ מאוד להתקין שער מרשים או גדר עץ עם צמחים מטפסים ופרחים – זה ישדרג את החוויה מהחצר שלכם לאין שיעור.

 

צמחיה

בסופו של דבר, החצר הוא המקום המושלם להשקיע בצמחיה, והצמחיה תייפה את החצר שלכם ותשדרג את החוויה שלכם ממנה. תוכלו להשקיע בעציצים התלויים על קירות וכך להפוך קירות ערומים למראה מלבב. אם אתם אוהבים אפקט של מים ואין לכם מקום לבריכה או ג'קוזי, תוכלו לגדל צמחים צפים על מים בתוך עציצים.

 

עבודות עץ

אין דבר יותר מתאים לחצר מאפקט של עץ כפרי וטבעי. מוצרי עץ שונים יעשירו את החצר שלכם ויוסיפו לה צבע וארומה של איכות ויוקרה. הבאנו לכם מספר רעיונות להכנסת עץ לחצר שלכם:

  1. פרגולות עץ: פרגולת עץ גם מאפשרת לכם ליהנות בחצר שלכם מתחת צילה וגם מייפה את החצר.
  2. דקים מעץ: ריצוף עץ לחצר שגם משפר את נראותה וגם יוצר מרחב שנוח יותר ללכת עליו.
  3. גדרות עץ: גדרות עץ גם מוסיפות לחצר נופח כפרי וחם וגם מאפשרות לכם ליהנות מפרטיות מרבית בחצר.
  4. חיפוי עץ לקיר: אם אתם מעוניינים באווירה יוקרתית ומרשימה, חיפוי עץ לקירות הגינה זה לגמרי בשבילכם.

 

עבודות עץ ברמה הגבוהה ביותר

אם אתם מעוניינים לשדרג את הגינה שלכם באמצעות עבודות עץ, אנחנו ממליצים על חברת עץ ופלא. החברה מספקת שירות ועיצוב בהתאמה אישית התפורה לפי רצונכם, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והקפדה מקסימלית על גימור מושלם ותוצר שיהפוך את החצר שלכם למרכז העניינים.

 

חצר

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »