החזרי מס בגין אחוזי נכות

איש מאיתנו לא תכנן שיום אחד החיים שלו ישתנו ויתהפכו, אך תאונות קורות ומחלות הן חלק מהחיים. למעשה בישראל, כמו בהרבה מדינות אחרות, לא מעט אנשים הופכים להיות נכים בכל שנה בגלל סיבות שונות ומגוונות, מה שמשפיע, בין היתר, על היכולת שלהם להתפרנס. כל עבודה שבעבר הייתה מאוד פשוטה הופכת להיות מורכבת ויש גם אנשים שפשוט לא יוכלו להמשיך ולנהל את חייהם כפי שהם היו בעבר. יתרה מכך, לא אחת אותם אנשים הסובלים מנכות כלשהי זקוקים עם לעזרה ולמכשירים שונים שיוכלו להקל עליהם את ההתנהלות בחיי היומיום. כל הסיבות הללו מובילות לכך שכאשר מדובר על נכות מעל אחוזים מסוימים, המדינה נותנת הקלות במיסים. יתרה מכך, אם אתם סובלים מנכות של יותר מ 90%, אתם תהיו פטורים לגמרי מתשלומי מיסים. לכן טבעי שאחרי השנה הראשונה של הנכות, אשר בה שילמתם את מלוא המס, תרצו להגיש בקשה להחזרי מס באמצעות חברת הגנה.

 

האם אפשר להגיש בקשה להחזרי מס גם כמה שנים אחורה?

התשובה היא בהחלט כן. כלומר, אם יצא שבשנת הנכות הראשונה שלכם לא היה לכם בכלל זמן, כוח או ראש להתעסק בכל מה שקשור למיסים, אתם כמובן לא היחידים. הרבה אנשים שמתמודדים עם הפיכתם לנכים צריכים כוחות רבים כדי לצלוח את ההלם הראשוני, מה שגורם לכך שנשאיר ברוב המקרים את נושא הבירוקרטיה הרחק מאחור. החדשות הטובות הן שאפילו אם עברו עד שש שנים מהרגע שבו הפכתם להיות נכים – אתם עדיין יכולים להגיש את הבקשה לקבלת החזרי מס. בקשות כאלה מוגשות בכל יום במדינת ישראל כך שלמרות שמדובר על התמודדות עם רשויות המיסים, זה עדיין לא צריך להלחיץ אתכם כי אתם לא לבד. יש לכם אל מי לפנות ורשויות המיסים מאוד מתורגלות במקרים כאלה. לכן, אפילו אם כל מה שקשור לבירוקרטיה בדרך כלל מטריד אתכם ואתם מעדיפים לא להתעסק בו, הרי שבמקרה של הגשת בקשה להחזרי מס בגין נכות אין כל סיבה לחשוש.

יש מי שיעזור לכם

אתם בכל זאת לא מוצאים את הרגע, את הכוחות ואת האנרגיה להתמודד עם הנושא של הגשת בקשות וטפסים כדי לקבל החזרי מס בגין הנכות שממנה אתם סובלים? אם כך, כדאי שתדעו שגם במקרים כאלה יש לכם מה לעשות. אתם לא חייבים להתמודד עם העניין הזה לבד כי רואי חשבון, יועצי מס וחברות פרטיות ומקצועיות שעוסקות בתחום הזה – יכולים לעזור לכם. אומנם זה נכון שתצטרכו לשלם עמלות על שירותים כאלה, אך מצד שני, שירות כזה גם יקל עליכם מאוד ויוריד מעליכם לא מעט אחריות. לכן כדאי לדעת שהאפשרות קיימת ובעת הצורך בהחלט מומלץ יהיה לפנות אל הגורם הטוב ביותר שילווה אתכם כל הדרך לקבל החזרי המס שלהם אתם זכאים.

 

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »