החוקים בנוגע לאזרחות פורטוגלית

לאחרונה יצא לכם לשמוע על לא מעט אנשים שהוציאו אזרחות פורטוגלית? התחלתם לחשוב שאולי גם אתם זכאים לאזרחות כזאת? אם כך, כדאי שתדעו: בהחלט שווה לבדוק את העניין הזה, כי בסופו של יום, אזרחות פורטוגלית היא אזרחות אירופאית שפותחת בפניכם דלתות רבות.

 

למה שווה להשקיע בבירור בעניין הזה?

כשמדברים על אזרחות פורטוגלית מדברים על אזרחות אירופאית, ומשמעות הדברים היא שתוכלו לחיות לא רק בפורטוגל עם אזרחות וגם דרכון כזה, אלא בכל אחת מאותן 28 מדינות השייכות לאיחוד האירופי. בנוסף, תוכלו לגור שם, לבקר ללא ויזות מיותרות ותוכלו גם ללמוד(בחלק מהמקרים בחינם כי אתם אזרחי אירופה), בכל האוניברסיטאות הכי טובות שיש ביבשת הנפלאה הזאת. תוכלו לבצע אינספור סוגים של השקעות נדל"ן באירופה ובנוסף, תוכלו להיכנס למדינות שונות לביקור שאליהן אתם לא מורשים להיכנס עם הדרכון הישראלי שלכם. אומנם זה נכון שלא תמיד הבירורים בנוגע לזכאות לדרכון פורטוגלי הינם פשוטים ומהירים, אך עם זאת, שווה להשקיע בכך כי אולי תוכלו לקבל דרכון שישנה לכם את החיים.

 

האם כדאי לנסות להוציא אזרחות פורטוגלית לבד?

בעידן המודרני בו כולנו חיים יש אפשרות למצוא מידע בקלות על כל נושא ועניין, כך שגם על אזרחות ודרכון אתם יכולים לקרוא בעצמכם. תוכלו להבין מה כולל התהליך ואיך נכון לעשות את הדברים, אך בין זה ובין הניסיון להתמודד עם העניין הזה לבד יש הבדל. במילים אחרות: אם מעולם לא הייתם בפורטוגל, אם אתם לא יודעים את השפה ואם אתם לא מכירים את ההתנהלות במדינה, עלול להיות לכם מאוד מסובך להוציא אזרחות בעצמכם. אתם צריכים לתרגם מסמכים, להתעדכן בכל הבקשות המשתנות של שגרירות פורטוגל וגם לבצע את כל הפעולות בשטח. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל מי שחי ונושם את התחום הזה ולהפקיד בידיו את המשימה של הוצאת אזרחות פורטוגלית, למה שלא תעשו זאת?

 

אל מי פונים?

כדאי לדעת שיש היום מספר חברות שעוסקות בתחום ואתם יכולים לקבל סיוע מכל אחת מהן. עם זאת, לא כל חברה כזאת תוכל לתת לכם את הטוב ביותר ויש חברות וותיקות ומקצועיות יותר מאחרות. אפשר להבין את הדילמה שלכם בנושא, כי אם תפנו אל חברה שלא באמת מספיק מקצועית, עלול להיות שתקבלו תשובה שלילית לבקשה שלכם. מצד שני, אם תפנו אל מי שיש לו ניסיון וידע רב, בהחלט יכול להיות שבסופו של התהליך תמצאו את עצמכם מחזיקים באזרחות פורטוגלית. זה לא משנה אם בסופו של דבר לא תעשו שימוש באזרחות הזאת, כי מה שבטוח זה שאם היא מגיעה לכם, אין שום סיבה לוותר עליה. פנו עוד היום אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום הזה ותראו שלא תצטערו על כך בעתיד.

אולי יעניין אותך גם

7 טיפים לבחירת עוד תותח!
עריכת דין
7 טיפים לבחירת עו"ד תותח!

כאשר מתמודדים עם בעיות משפטיות, חשוב להחזיק את עורך הדין המתאים לצידך. בחירת עורך דין מוסמך ואמין יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלך.

קרא עוד »