הובלות אחים יששכר הכתובת לפרוייקט העברת מפעל 

לעבור דירה זו משימה מורכבת למדי – הרבה חפצים, הרבה בלאגן ובהתאם – הרבה כאב ראש. עכשיו תדמיינו אם כך מה זה להעביר מפעל שלם. לא סתם העברת מפעל זו ההובלה אולי הכי קשה שניתן לעשות  – היא מורכבת מאוד ומצריכה הרבה ניסיון בתחום, ציוד מתאים, תכנון מדויק ועוד. לאור המורכבות הרבה הכרוכה בהעברת מפעל, מומלץ לתכנן מראש את שלבי המעבר לחשוב על כל הפרטים הקטנים. לכן כדאי לבחור חברת הובלה מומלצת, בעלת ניסיון רב, המלצות מרובות כך שיידעו בדיוק איך לעשות זאת. העברת מפעלים עם חברת אחים יששכר הובלות זו דוגמא לחברה כזו.

 

אז, איך עושים את זה נכון?

  1. תכנון – הובלת מפעלים בדרך כלל מתרחשת הרבה זמן. בשונה ממעבר דירה, שביום אחד או יומיים אפשר להעביר כבר את כל הציוד. בהעברת מפעל, זהו הליך בדרך כלל ארוך יותר שיכול להיערך כמה שבועות ולעיתים אפילו חודשים. לכן, לא ניתן פשוט "לזרום" עם המעבר ויש צורך לתכנן אותו לפרטי פרטים, להבין מתי עושים מה ואיך. מעבר מפעל כולל שלבים מורכבים ביניהם פירוק כל המיכון, הרכבתו מחדש במפעל החדש, וזאת תוך מאמץ מתמשך לא לגרום נזק. לעיתים, חברת ההובלה אפילו לעיתים צריכה לאחסן את המכונות, עד שכל תהליך המעבר הממושך יושלם. לכן, חשוב לתכנן כל שלב במעבר לפרטי פרטים. תכנון מפורט שכזה, שיכלול חשיבה על כל הפרטים השונים, יכול להיעשות בדרך הטובה ביותר על ידי חברה עם ניסיון רב בתחום.
  2. ניסיון – לפני שאתם בוחרים חברת הובלה באופן כללי, כדאי לקרוא חוות דעת על החברות בשוק, לבצע השוואת מחיר וכו'. במיוחד כאשר מדובר בהעברת מפעלים, שכוללים ציוד ממוכן רב, יש לבחור בחברה עם ניסיון רב בתחום. אין הרבה חברות כאלו בשוק, אך לחברה יששכר יש ניסיון שכזה עם מפעלים גדולים והן מפעלים קטנים יותר.
  3. מיכון מורכב – אחד הייחודים בהעברת מפעל זה המיכון המיוחד שנמצא בו ודורש מעבר רגיש ומקצועי. לכן, יש לפרק את המכונות, להעמיס את הציוד בעדינות הנדרשת ובהתאם להרכיב אותו מחדש ביעד החדש. זו לא משימה פשוטה ולכן כדאי להיעזר בחברה מומלצת עם ניסיון, כמו הובלת אחים יששכר.
  4. יחס אישי – לכל פרויקט הובלה שכזה, חברה ההובלה מקצה מנהל פרויקט. למה זה טוב לכם? כי אותו מהל פרויקט הוא למעשה איש הקשר האישי שלכם במהלך המעבר, שכפי שאמרנו – זה תהליך שלוקח זמן, ולכן חשוב שיהיה לכם בן אדם מקצועי שילווה אתכם לאורך ההליך הארוך, ולעיתים הלא פשוט הזה. כך, כל בעיה, או שאלה שתעלה לכם במהלך המעבר, יהיה לכם גורם אליו תוכלו לפנות.

 

לסיכום, אין יותר טוב מחברה עם ניסיון, המלצות וחוות דעת חיוביות כדי לבצע מעבר מורכב שכזה, כמו העברת מפעל, בצורה הטובה ביותר, ללא בעיות בדרך.

 

מפעל מבחוץ

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »