מה ההבדל בין מחסן כתר לבין מחסן פאנל מבודד

בשנים האחרונות החלו החברות הגדולות בעולם לפתח מחסנים ייחודים עשויים מפאנל מבודד. מה ההבדל בין מחסן כתר קלאסי לבין מחסן פאנל מבודד? על כך ועוד – במאמר.

 

מה ההבדל בין מחסן כתר לבין מחסן פאנל מבודד: כל מה שרציתם לדעת אך חששתם לשאול

אם אתם עתידים לבצע בקרוב רכישה של מחסן גינה, וודאי אתם מודעים לעובדה כי כיום ניתן לבצע רכישה של מחסן כתר עשוי נירוסטה או דמוי עץ, לעומת מחסן פאנל מבודד. למעשה, ההבדל בין שני המחסנים טמון בחומר הגלם – כאשר אנו בוחנים חומר הגלם ממנו עשוי מחסן כתר לרוב מדובר בפלסטיק אשר עבר תהליך עיבוד ייחודים אשר מאפשרים לקבל מחסן בעמידות גבוה, כאשר שלדת המחסן מחוזק בחומר נירוסטה עמיד אשר מאפשר למנוע היווצרות של עובש. בנוסף, מחסן כתר ניתן לרכוש בגובה של עד 2.38, יתרון עצום בעבור מי אשר מחפש קיבולת אחסון אידיאלית. יתרה מכך, לאור העובדה כי מדובר בחומר קל מבחינת המשקל, ניתן להבטיח כי ההתקנה עצמה תתבצע באופן מהיר ויעיל, באופן עצמאי. לעומת זאת, כאשר אנו בוחנים את מחסן פאנל מבודד, כאן מדובר בקדמה טכנולוגית פורצת דרך, וזאת בשל שימוש בחומרי בידוד חדשניים אשר כוללים בין היתר דפנות עבות בעובי של 5 ס"מ וכן פאנל מבודד עשוי פלדה בעובי 0.5 מ"מ, ולכן השוני בין מחסן פאנל מבודד לבין מחסן כתר כולל גם את נושא המחיר כמו גם את השימוש. בשונה ממחסן כתר, במחסן פאנל מבודד ניתן להשתמש לא רק לצורך אחסון אלא גם לצורך הקמה של משרד או בית מגורים בחצר.

מחסן מעץ

 

רכישה של מחסן כתר או מחסן פאנל מבודד: מה עדיף?

אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של מחסן פאנל מבודד או כתר, זכרו כי הרכישה צריכה להתבצע בהתאם לצרכים. כך לדוגמא, אם אתם מחפשים לרכוש מחסן לצורך אחסון בלבד, הבחירה במחסן כתר היא הבחירה הטובה ביותר, ובמידה ואתם מחפשים מרחב בו תוכלו לעבוד, להתגורר או לאחסן, מומלץ לרכוש מחסן פאנל מבודד. חשוב לציין בנקודה זו כי באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום תוכלו לבחור לא רק במחסן הטוב ביותר אלא במחסן אשר נמכר בעלות כספית אטרקטיבית, כאשר טווח המחירים בעבור מחסן פאנל מבודד עומד על 899 ₪-8,900 ₪ ואילו מחסן כתר מתחיל ב 1,000 ₪ ומאמיר צפונה, תלוי בגודל.

 

רכישת מחסן: הכירו את המומחים

חברת id garden הינה חברה מובילה בתחומה אשר משווקת מגוון רחב של מחסנים, בשיטת עשה זאת בעצמך. נציגי החברה יעמדו לרשותכם לכל אורך תהליך הרכישה כמו גם מציעה אחראיות מלאה לשבע שנים. לקבלת מידע נוסף וביצוע רכישה, היכנסו לאתר, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »