מהם הגורמים לנזילה בניאגרה סמויה?

שירותים יכולים לפתח נזילות, הן פנימיות והן חיצוניות.

נזילה חיצונית עלולה לגרום נזק בחדר האמבטיה שלך, שלא לדבר על רגליים רטובות! כל סוג של נזילה יכול להוביל לבזבוז מים עצום, במיוחד אם היא נותרת ללא השגחה.

נדבר כאן על כמה מהגורמים השכיחים ביותר לנזילות בשירותים, ועל מה עליכם לעשות כשאתם נתקלים באחת.

 

7 גורמים נפוצים לנזילה בניאגרה סמויה

  1. עיבוי על האסלה או הניאגרה. לפני שאתה מניח שיש נזילה בשירותים שלך, עליך לבדוק אם המים שאתה מבחין בהם הם פשוט עיבוי. חדרי אמבטיה יכולים להיות לחים מאוד, במיוחד במהלך ואחרי המקלחת. זה יכול לגרום לעיבוי מים, שיכול להופיע על האסלה שלך. כמות המים המופקת על ידי עיבוי היא בדרך כלל קטנה, וזה לא נושא שעלייך לדאוג לגביו.
  2. סדק בניאגרה. שירותים בנויים כדי להחזיק מעמד, אך לעיתים מתפתחים עליהם סדקים, במיוחד לאחר זמן רב בו הם בשימוש. פעמים רבות זה יתחיל כסדק דק כשערה שמתפתח, עם הזמן, למשהו חמור יותר.
  3. צינורות חלודים. הצינורות שמובילים לשירותים שלך יכולים להתחיל להחליד לאורך זמן. בסופו של דבר זה יכול ליצור סדק בצינור, שיוביל לדליפת מים סביב האסלה שלך.
  4. אטם רופף או בלוי בבסיס. אם מים נאגרים סביב בסיס האסלה שלך, יש סיכוי טוב שהדליפה נגרמת על ידי חלקים רופפים או שחוקים המחברים את האסלה שלך לרצפה.
  5. חיבורי הניאגרה לאסלה רופפים. הניאגרה והאסלה בשירותים קשורים יחד על ידי אוסף של אטמים וברגים. אם אחד מחלקים אלה ישתחרר, עלולה להתפתח נזילה באזור זה בשירותים.
  6. שסתום שהותקן לא כראוי. כל הדברים שהזכרנו לעיל יגרמו לדליפה בחלק החיצוני של האסלה. אם הדליפה נמצאת בחלקו הפנימי של האסלה שלך (האסלה שלך פועלת כל הזמן או משמיעה רעש תמידי של הורדת מים) עלולה להיות בעיה בשסתום הדחת המים. פעמים רבות זה יגרום למים להיכנס לשסתום ולמלא ברציפות את האסלה.
  7. חלקים שחוקים. סיבה שכיחה נוספת לדליפה פנימית בשירותים היא חלקים שחוקים או בלויים, שעלולים להוביל לתקלות במנגנון האסלה.

צריכים לתקן נזילה בניאגרה סמויה? דברו עם תכלת המים.

 

מה עליכם לעשות כשאתם נתקלים בנזילה בניאגרה סמויה?

יש לטפל בנזילות בניאגרה סמויה בהקדם האפשרי, לפני שהם יבזבזו כמות נרחבת של מים או יפגעו בחלקים מביתך. אם אינך בטוח לגבי הגורם לדליפה, התקשר לאינסטלטור מוסמך כדי שיוכל להגיע לביתך כדי לבדוק ולתקן את הבעיה. למרות שחלק מבעלי הבתים עשויים לבחור לתקן בעיות פשוטות כמו חלק בלוי בכוחות עצמם, עדיף להשאיר את רוב הגורמים לנזילה בשירותים בידי אינסטלטור מקצועי.

חפש אינסטלטור מוסמך, מקצועי ואמין, שיודע לטפל בחלקי האסלה הספציפיים שבבעלותך. ישנם אתרים רבים שמציעים רשימות של אינסטלטורים ואפילו דירוג, אך הכי טוב זה לבקש המלצה לאחד מחבר או קרוב משפחה.

 

אסלה

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »