הפסיכולוגיה של הפיתוי: הבנת המוחות המרתקים של החשפנים

לפני כמה שבועות צפינו במופע חשפנות שפשוט לא יוצא לנו מהראש. החשפנים שעמדו על הבמה גרמו לכל אחת ואחד מהצופים להרגיש נחשקים. הדבר התגלה לנו לאחר ששוחחנו עם מי שישבו לידנו.

התרחיש היוצא דופן הזה גרם לנו לבחון באופן מעמיק את המוחות המרתקים של החשפנים, כדי שנוכל להבין מה בדיוק קורה שם ואיך זה משפיע על הצופים במקום באופן זהה? אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד את הפסיכולוגיה של הפיתוי שאחראית לכל האירוע.

 

פסיכולוגית הפיתוי – מושג מוכר וישן

יש לא מעט ספרים שעוסקים בתחום הפיתוי. סביר להניח ששמעתם למשל על הספר של רוברט גרין שנקרא "אומנות הפיתוי". שם ניתן להכיר מקרוב את כל הטכניקות של הפיתוי שיבטיחו לכם לקבל כמעט 100% הצלחה על פלרטוט עם גבר או אישה אקראיים. אנחנו גילינו שיש כללי זהב שצריך ליישם כדי להגיע לפיתוי שיביא לתוצאות. מדובר בכללים הבאים:

  • פיתוח ביטחון עצמי
  • זיהוי הצרכים של הגבר או האישה  שנמצאים בצד השני
  • שימוש בהומור

חשפנים משתמשים בכללים הללו באופן טבעי, כך שהם מצליחים לפתות אל כל מי שרק יוצר אתם קשר עין. בשורות הבאות נרחיב בקצרה אודות כל אחד מהכללים, כדי שתוכלו להבין איך הם באים לידי ביטוי.

פסיכולוגית הפיתוי – מושג מוכר וישן

ביטחון עצמי

צפייה קצרה במופע חשפניות של סרג'ו יאפשר לכם להבין שביטחון עצמי זה לא רק גישה לחיים, אלא טכניקת פיתוי של ממש. קיומו של ביטחון זה מביא להפנמה של תהליך הפיתוי בקרב החשפנים ומאפשר "ללכוד" את הגבר או האישה שצופים במופע.

 

זיהוי הצרכים של הגבר או האישה שנמצאים בצד השני

כל אדם הוא עולם ומלואו. ברגע שתכירו בעובדה זו, תוכלו להבין שלכל אדם יש צרכים משלו. לכן, כל חשפן בוחן בעצם את הצורך של האדם שצופה במופע ומתאים בו ברגע את עצמו לסיטואציה. מדובר בהליך מורכב שמצריך תשומת לב רבה ואינטליגנציה רגשית גבוהה.

זיהוי הצרכים של הגבר או האישה שנמצאים בצד השני

שימוש בהומור

אי אפשר לכתוב על הפסיכולוגיה של הפיתוי מבלי לציין את השימוש בהומור שנחשב למושך במיוחד. אם תחשבו על זה לרגע, סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם נמשכים לאיש או אישה שהצחיקו אתכם במיוחד. אם כך, דעו שזה לא סתם.

הגוף שלנו מפריש הורמונים שעושים לגוף שלנו טוב בזמן שאנחנו צוחקים ושמחים, כך שאלה גורמים לנו להימשך אל מי שמוביל לתחושה הנעימה. תחשבו על זה, כל אחד רוצה לשהות לאורך זמן בקרבתו של אדם שעושה לו טוב.

 

מילים אחרונות לסיום

יש מי שסוברים שחשפנים עולים על הבמה ורוקדים סתם כך ויש מי שמכירים מקרוב בפסיכולוגיה של הפיתוי. אתם נמנים כעת מהסוג ה – 2 של האנשים, כי יש בידיכם מידע חיוני שאפשר לכם לדעת שיש בתחום החשפנות הרבה מעבר לסתם ריקוד חושני.

הפסיכולוגיה של הפיתוי הבנת המוחות המרתקים של החשפנים

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »