האם סרטוני אנימציה מתאימים לשיווק עסקי B2B?

חדשנות היא שם המשחק בעולם רווי מסרים שיווקיים ועתיר תכנים פרסומיים. מומחי שיווק מגייסים את כל סוגי הנשק ואסטרטגיות הפרסום כדי לגרום לנו להעיף מבט לעברם. עם הזמן, השגת תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים הופכת להיות קשה יותר ויותר. מרוב עצים, לא רואים יער והמוח התרגל לבצע סינון סלקטיבי לים הפרסומות שמציעות עסקאות כאלו ואחרות. מעוניינים לפנות לקהלי יעד עסקיים ומחפשים את הכלי האפקטיבי? סרטוני אנימציה – האמירה הבולטת ביותר בתחום שיווק עסקי B2B.

 

מושך. אפקטיבי. זכיר

סרטוני תדמית אנימטיביים חריגים בנוף. העיניים של בעלי עסקים שונים מאסו בצפייה בסרטוני תוכן שיווקיים בקונספט הבנאלי. המוח מחפש חידוש, חדשנות ובשורה. כאן בדיוק מגיעים סרטוני האנימציה, הם שונים, מעניינים ומעבירים תוכן מורכב בצורה פשוטה. זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו עבור שיווק B2B.

המטרה היא ליצור כלי שיווקי שימשוך את תשומת לב הצרכנים, יעביר מסר שיווקי בצורה מתוחכמת ואף יישאר בזכרונם לאחר הצפייה (כ-90% מהמסרים הפרסומיים הנקלטים על ידי העין אינם מעובדים במערכת הזיכרון לטווח ארוך).

 

שיווק באמצעות סרטי אנימציה – למי זה מתאים?

סרטוני אנימציה מהווים אמצעי שיווק יעיל בתחום שיווק B2B. אם אתם עוסקים בשיווק מוצרים ושירותים לחברות הייטק, עסקי מסחר, סטארטאפים וכן עבור עסקים בסדר גודל קטן-בינוני, תוכלו להפוך את הצעת השיווק שלכם לאטרקטיבית באמצעות סרטון אנימציה.

סרטון אנימציה מייצר עבורכם אמירה חזקה ונוכחות ובעיקר, מבדל את הפרסומת שלכם מכל אינסוף הפרסומות הקודמות ואלה שתגענה לאחריהן ותצלולנה לתהום הנשייה.

וידאו

סרטון אנימציה – כי צרכני התוכן שלנו עצלנים

טוב, אולי זה לא יפה לכנות כך את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, אבל בינינו, למי יש כוח היום לצפות בסרטון מייגע של למעלה מ-2 דקות או לנסות לפענח צפנים שיווקיים סתומים? בתור משווקים, יש לנו חלון הזדמנויות צפוף מאוד שעלינו לתפוס אותו, להשתחל לתוכו ולהביא ללקוח חומר מתומצת, מוסבר היטב ומוגש בכפית.

כזה הוא סרטון אנימציה – לא הולך סחור סחור. קורא לילד בשמו, מפשט תהליכים מורכבים ומגיע ישר לנקודה. בואו נצא מנקודת הנחה שקהלי היעד העסקיים שלנו לא ממש מעוניינים להתאמץ, הם רוצים שנדבר איתם ישר ולעניין, נסביר להם במדויק איפה יש ללחוץ ואיזה לינק רלוונטי לביצוע רכישה של שירות או מוצר. שיווק B2B? תנו לסרטון אנימציה חכם לעשות עבורכם את העבודה.

 

מה בין סרטון תדמית רגיל לסרטון אנימציה?

למעשה ההבדל המשמעותי הוא ברמת העניין של מכווני המסר, כלומר הלקוחות שלכם. סרטוני תדמית מצולמים מציפים את השוק, בעוד סרטוני אנימציה נלקטים בפינצטה. סרטוני אנימציה איכותיים המיוצרים כיישום לאסטרטגיה עסקית מציעים באזזז שיווקי, מסר קליט וזכיר ובשורה התחתונה, הרחבת מעגל הלקוחות והגדלת ההכנסות. וזו למעשה המטרה המשותפת לכל מי שעוסק בשיווק B2B, לא כן?!

סרטון אנימציה

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »