האם יש תנאים משופרים בהלוואה למוגבלים?

במדינת ישראל קיים מספר עצום של חשבונות בנק מוגבלים. יוקר המחייה, מערכת אטומה ומשברים כלכליים עולמיים הביאו למצב המורכב הזה. אם גם אתם נמנים בין האנשים שעיקלו את חשבונם חשוב שתדעו שאתם לא לבד והמצב פחות קשה ממה שאתם חושבים. מצב בו החשבון מעוכל עלול לפגוע קשות בתפעול אירועי יומיומיים דחופים, כמו למשל מצבים רפואיים שדורשים יכולת כלכלית. אולי תופתעו לגלות שבהקשר של קבלת הלוואה, ישנם היבטים שהגבלת חשבון הבנק יכולה אפילו להיטיב איתכם, הישארו איתנו כדי לגלות איך.

 

מה הן בכלל הלוואות למוגבלים?

ובכן, הלוואות למוגבלים כשמן הן, הלוואות אשר ניתנות לאלו שחשבון הבנק שלהם מוגבר או מעוקל. מפניי שהבנק מקשה על בעלי החשבון המוגבל לקבל הלוואה, קיימים גופים חוץ בנקאיים אשר מספקים שירות של מתן הלוואה למוגבלי חשבון. באופן טבעי, מחירי הלוואה אשר מגיעים ממקורות חוץ בנקאיים נוטים להיות יקרים יותר, אך לעיתים המציאות דופקת בדלת וזאת האופציה הטובה ביותר.

 

למה מוגבלים זקוקים להלוואה?

כאמור, ישנם מצבי חיים בהם עולה צורך מידי בכסף. הלוואה כספית במצב שכזה מאפשרת בראש ובראשונה להרים את הראש מעל המים להתחיל בהליך של שיקום כלכלי, בלי תזרים מזומנים קשה מאוד לעשות זאת. בנוסף, במקרים רבים מוגבלי חשבון בנק צריכים ליישב חובות, לעיתים באופן דחוף. הלוואה יכולה להיות מענה ראוי למצב כזה, כך ניתן יהיה לסגור את החובות הקריטיים. בגדול, הלוואה למוגבלים מאפשרת המשך חיים תקינים בהינתן המצב המורכב אליו נקלעו מוגבלי החשבון.

 

תנאים משופרים בהלוואה למוגבלים

כמו שהבטחנו, ישנם היבטים בהם לקיחת הלוואה דווקא עדיפה במצב בו חשבון הבנק מוגבל. ראשית, בניגוד למדיניות המוקפדת של הבנקים, הגופים החוץ בנקאיים אשר מעניקים את ההלוואה נוטים לעשות זאת באופן מידי, נעים וללא בירוקרטיה מייגעת. במצב בו הכסף הוא אוויר לנשימה עבור מוגבלי החשבון, הדבר האחרון שהם צריכים זה עיסוק בירוקרטי נוסף. כמו כן, גופים חוץ בנקאיים מעניקים הלוואה גם במקרה בו דירוג האשראי הוא שלילי, עניין שלא יקרה בלי מסכת ייסורים בהקשר של הלוואות בנקאיות.

 

איך להשתמש נכון בהלוואה?

ובכן, במידה והחלטתם ללכת על זה ולקחת הלוואה באמצעות גוף חוץ בנקאי, חשוב לתכנן את ההמשך. ההלוואה אמנם תיתן אוויר חשוב לנשימה, אך בלי לקיים צעדים משמעותיים יהיה קשה לשחרר את חשבון הבנק שלכם מההגבלה אליה הוא נקלע. תכננו מראש לאן יוקצה הכסף מהלוואה כך שיעזור לכם בכיסוי החובות, תנסו לקחת הלוואה שתכסה כמה שיותר מהחובות שלכם, תכננו מסלול הבראה כלכלי מוגדר מראש והקפידו ליישם כל פרט ופרט בו. כאמור, במידה ונקלעתם למצב המאתגר הזה חשוב לדעת שאתם לא לבד, כמוכם יש רבים וטובים ולא מדובר בגזירת גורל. אנחנו מאחלים לכם בריאות איתנה ויציבות כלכלית, בהצלחה!

שעון ומטבעות

 

אולי יעניין אותך גם

לחיצת יד
פיננסים
מה הוא ייעוץ ארגוני לחברות?

ייעוץ ארגוני לחברות נועד להשיג שיפור בתוצאות העסקיות ולשפר את התפוקה העסקית. היעזרות בגורם מנוסה ובעל תוצאות בשטח, יכולה להביא להחזר של ההשקעה על הייעוץ

קרא עוד »