האם חייבים לקנות כרטיס סים פיזי כדי לגלוש בחו"ל?

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד גולשים שמבקשים המלצות בכל הנוגע לבחירה נכונה של כרטיס סים לגלישה בחו"ל. שכן, כולם יודעים שאנו נוודים דיגיטליים שעוברים מיעד אחד לאחר (מחוץ לארץ). העלייה במספר הפניות הביאה אותנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו בנושאים אחרים לגמרי, כדי שנוכל להציג בפני כל דורש את התשובה לשאלה המתבקשת שמופיעה בכותרת שלעיל. הישארו אתנו ותגלו מהי התשובה.

תכירו קודם כל את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו שלא לכתוב לבדנו. אמנם יש לנו ידע רב בנושא, אך היה לנו חשוב לקבל מידע חיצוני מצד אנשים נוספים שמטיילים הרבה בחו"ל או עובדים מחוץ לארץ. לכן, פרסמנו פוסט בקבוצה של נוודים דיגיטליים בפייסבוק וביקשנו לדעת האם הם קונים כרטיס סים פיזי כדי לגלוש בחו"ל או שיש להם דרך אחרת.

אנחנו מוכרחים לציין שהופתענו לקבל תשובה שונה לחלוטין מזו שרצינו להציג בפניכם. בגלל שמדובר בפתרון ייחודי שהוצע לנו מספר רב של פעמים, החלטנו להתמקד בו ולכתוב מדריך נפרד על הדרך שלנו לגלישה בחו"ל.

לִנְסוֹעַ

האם חייבים לקנות כרטיס סים פיזי כדי לגלוש בחו"ל? – לא

אם קראתם את הכותרת שמופיעה לעיל, אתם וודאי מבינים שיש מהפכה משמעותית בעולם הסלולר. שכן, עד ממש לא מזמן, אנשים היו מחפשים סים לחול, יוצרים קשר עם חברות הסלולר ועושים הכול כדי שהם יוכלו לתקשר עם הקרובים שלהם בארץ גם בזמן השהות בחו"ל. מסתבר שהיום יש דרך חלופית שמשאירה לסים אבק. מדובר באפליקציה שמאפשרת לקבל חבילת גלישה בחול בקלות וללא מאמץ.

 

איך אפשר לקבל חבילת גלישה לחו"ל בקלות?

אם אתם רוצים שתהיה לכם חבילת גלישה בחו"ל ללא מאמץ, עליכם להיכנס לאתר שמאפשר לקבל חבילה שכזו ללא סים. אתם צריכים בעצם לעבור את 3 השלבים הבאים:

  1. לוודא שיש לכם חיבור יציב לרשת האינטרנט (חיבור לא תקין יכול להוביל לשגיאות בהתקנת האפליקציה)
  2. לאפשר לאפליקציה להיטען במלואה ללא עצירות
  3. להשאיר את האפליקציה בנייד ולבצע שיחות בזמן שתהיו בחו"ל

 

איך מגיעים אל אפליקציה מומלצת?

יש כל מיני אפליקציות שונות שמסייעות לגלוש מחו"ל ללא סים. אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% שבחרתם באפליקציה מומלצת, עליכם לשאול מכרים, חברים או נוודים דיגיטליים על איזו אפליקציה הם ממליצים. אם אינכם מכירים אנשים שעושים שימוש באפליקציה שכזו, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לערוך חיפוש ולקרוא חוות דעת אודות אפליקציות שונות ברחבי הרשת.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שאתם לא חייבים לקנות כרטיס סים פיזי כדי לגלוש בחוץ לארץ. כעת, כשיש לכם את המידע החיוני הזה, נותר לכם רק למצוא אפליקציה מומלצת שתאפשר לכם להשאיר את הסים בצד.

כרטיס SIM פיזי

אולי יעניין אותך גם