האם חייבים להתקין סורגים לחלונות?

מעוניינים לעצב את ביתכם על הצד הטוב ביותר? אחד מהדברים שאסור להתעלם מהם הינו סורגים לחלונות הבית שלכם. מדובר בפריט חובה הן מבחינה בטיחותית, מבחינת הרחקת מזיקים, ומבחינת שמירה על בטחון הגרים בדירה. במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי התקנת סורגים לחלונות: מדוע זה חשוב, אלו יתרונות ושימושים יש לסורגים לחלונות, האם יש חובת התקנה של סורגים לחלונות, ואיך גורמים לסורגים להיות מעוצבים ונעימים לעין.

 

סורגים לחלונות: מדוע זה חשוב

אנשים רבים בישראל שנת 2022 שואלים את עצמם האם סורגים לחלונות הם חובה ואם כן מדוע. מדובר בדילמה חשובה ויש צורך להרחיב כשמדובר בטיעונים בעד ונגד ההחלטה לשים או לא סורגים לבית. נפרט כאן מספר סיבות מדוע אסור לוותר על סורגים לדירה שלכם:

 

הגנה על ילדים קטנים:

אם בביתכם יש ילדים קטנים סורגים לבית הינם פריט הכרחי מבחינת שמירה על הבטיחות שלהם. פורסמו לאחרונה מקרים רבים ומצערים של נפילת ילדים מחלונות והדבר באופן חד משמעי לא היה קורה אם היו סורגים מתאימים בחלונות.

 

ביטחון מפני פורצים:

פורצים יחשבו פעמיים אם לפרוץ לדירה אם יראו מבחוץ סורגים בחלונות. מדובר בעוד התעסקות עבורם ועל כן הם לא יהססו לעבור לדירה אחרת בה אין סורגים והפריצה תהיה עבורם קלה הרבה יותר.

 

הרחקת ציפורים ומזיקים אחרים:

חלונות פתוחים לרווחה אשר לא מוגנים בסורגים קוראים לציפורים ולמזיקים אחרים אשר יגיעו ויכנסו לדירה שלכם. סורגים ימנעו מפני מזיקים וציפורים להיכנס לדירה שלכם.

 

האם יש חובת התקנה של סורגים בחלונות

לא קיימת חובת התקנת סורגים לחלונות בישראל אך לאור היתרונות שפורטו כאן ברור שהבחירה הנכונה והיעילה ביותר תהיה להתקין סורגים בחלונות הבית שלכם. הסיבות לעשות זאת רבות כפי שפירטנו ועל כן מדובר בהחלטה חכמה שתשמחו שתעשו בדיעבד.

 

איך גורמים לסורגים להיות מעוצבים ונעימים לעין

סורגים לחלונות לא חייבים להיות פרט מסורבל ומתכתי כמו הסורגים שאתם מדמיינים, שכולנו מכירים מדירות מגורים ישנות. היום ניתן למצוא סורגים מעוצבים אשר יתאימו באופן מיטבי לעיצוב הדירה שלכם וישתלבו בו בצורה מושלמת. מדובר בסורגים עדינים ולא מסורבלים שיוסיפו חן רב ופן עיצובי נוסף לבית שלכם, בין אם מדובר בחזות הדירה מבחוץ ובין אם מדובר בחזות הדירה מבפנים.

 

לסיכום

קיימות סיבות רבות להתקנת סורגים לבית: ראשית, מדובר מבחינה בטיחותית בפרט חובה במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית שעלולים ליפול מהחלון, כמו שמתפרסם בחדשות לעיתים רבות. שנית, סורגים מרחיקים מזיקים כגון ציפורים, יונים וחרקים שונים, ויכולים לסייע גם בהרחקת פורצים. סורגים לא חייבים להיות מסורבלים וכבדים אלא יכולים להשתלב בצורה נעימה ואסתטית בעיצוב הבית. לכן אין ספק שסורגים לבית הינם דבר שאתם חייבים לבית שלכם.

חדר רק

 

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »