האטרקציות הטובות ביותר לשנת 2019

 

ענף האירועים בישראל כמו גם בעולם מחייב היום חשיבה מחוץ לקופסא, וזאת על מנת להעניק לאורחים את החוויה הטובה ביותר מהאירוע. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות אטרקציות, ואנחנו כאן כדי להציג לכם את האטרקציות החמות ביותר לשנת 2019.

אטרקציות באירועים – הדרך הטובה ביותר להיחרט בזיכרונם של האורחים

על מנת לבלוט בין בליל האירועים אשר מתרחשים ללא הרף חשוב לבצע חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא, וזאת על מנת לספק לבעל השמחה כמו גם לאורחים חוויה יוצאת דופן אשר תיחרט בזיכרונם למשך שנים ארוכות. כיום, אנו עדים להתעניינות אדירה של הציבור בכל הקשור לאטרקציות לאירועים, ובייחוד כאשר מדובר באטרקציות לבת מצווה וכן אטרקציות לבר מצווה, זאת משום שכיום האירועים הללו הפכו ל"סימן היכר" למעמד חברתי כמו גם לאפשרות להקנות להורים וילדים ערך מוסף. על כן, מהן האטרקציות המובילות כיום בתחום? המומחים של עידנ'ס כאן עם התשובות.

 

אטרקציות מובילות לשנת 2019

כאמור, שנת 2019 עומדת כולה בסימן של אטרקציות ייחודיות אשר מתאימות לכל סוג של אירוע, ובייחוד לאירועי בת/בר מצווה. המומחים של חברת עידנ'ס, החברה המובילה כיום בישראל לאטרקציות לאירועים מציגים לכם את האטרקציות הפופולריות והחמות ביותר, אותן גם אתם תוכלו לקבל:

  • קיר דונאטס – מדובר באטרקציה אשר מתאימה הן למבוגרים והן לילדים. מדובר למעשה בקיר ענק אשר עליו מותקן מתקן מיוחד ועליו מונחות דונאטס, סופגניות מטוגנות במגוון של טעמים. מדובר באטרקציה אשר משלבת גם אוכל וגם אלמנט עיצובי מקסים בעבור חגיגת בר/בת מצווה.
  • מתנפחים – כיום ניתן להשכיר מתנפחים בגדלים משתנים, בהתאם ללוקיישן הנבחר וכן לקונספט. מדובר באטרקציה אשר גם היא מתאימה לילדים אך גם להורים אשר רוצים לשוב לכמה שעות להיות ילדים. את המנפחים ניתן להשכיר ולקבל עד מקום האירוע, באמצעות צוות מקצועי של חברת עידנ'ס אשר ידריך את הילדים לשימוש במתקן כמו גם יפקח כי אף אחד לא ייפגע במהלך השתתפות.
  • משחקי ספורט – מדובר כנראה באטרקציה האהובה ביותר לבר מצווה, זאת משום באהבתם של ילדים רבים (ואפילו של מבוגרים). באמצעות חברת עיד'נס ניתן להשכיר משחקי ספורט הכוללים משחק השחלת טבעות, באולינג, קליעה למטרה, מיני גולף, מיני כדורסל, כדורסל זוגי וכו', ובכך לקבל לאירוע שלכם משחקים רבים אשר מגבשים את הילדים ומעניקים להם אפשרות להוציא קצת אנרגיה מחוץ למסך.
  • תותח קצף – אם התרגלנו לראות תותח קצף רק בזמן שהותנו במלון, כיום ניתן לקבל את האטרקציה המדהימה הזאת לאירוע שלכם, באופן קל ופשוט. כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר למספר 052-5602602 ולהעניק לכם ולילדים את האטרקציה המובילה הזו, כמו גם אטרקציות נוספות בהתאמה אישית לקונספט של האירוע, כמו גם לתקציב. קדימה, אנחנו מחכים לשיחה שלכם!

אולי יעניין אותך גם

מתוקים
אירועים
מגשי אירוח חלבי – עולם שלם ומגוון

החברה הישראלית עברה הרבה תהפוכות בעשורים האחרונים ואחד מהדברים המהותיים ביותר שהשתנו במדינתנו זה ההיצע והמבחר שיש לנו. אם בעבר היינו הולכים למכולת והיינו צריכים

קרא עוד »