3 דרכים לשיפור הזוגיות שלא חשבתם עליהם

זוגיות.. אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה! אז בין אם מדובר בזוגיות קצרת טווח, או במערכת יחסים ארוכת שנים, כל זוגיות צריכה תחזוק שוטף ויום יומי.

מערכות יחסים יותר ארוכות, יכולות להביא איתם עם חלוף השנים גם שעמום, אדישות, חוסר חשק מיני ועוד מגוון תופעות שמחליפות את ההתלהבות שבתחילת הקשר לשגרה מתישה שתופסת מקום משמעותי בחיי הזוגיות וגורמת לשעמום. אך זה לא חייב להיות ככה! אז איך נוכל לשפר את הזוגיות ולהוסיף לה עניין ואקשן?

 

חידוש

דברים חדשים תמיד יעוררו עניין במערכות היחסים שלנו, בין אם מדובר בחוויות חדשות, או שבכלל הכוונה לפן המיני בין בני הזוג – דברים חדשים תמיד יעוררו את מערכת היחסים ויוסיפו עניין מחודש.

במידה ואתם מרגישים קצת תקועים, אל תתביישו לחקור וללמוד על תנוחות או אביזרים מיוחדים שטרם ניסיתם. כיום, קל למצוא מידע על כל דבר בכל מקום! זכרו מה בן הזוג שלכם אוהב ונסו להתאים אלמנטיים חדשים בכדי להעצים את מערכת היחסים שלכם. אחד האביזרים המוכרים והחדשניים הוא ויברטור יונק הנועד לייצר עניין מחודש ולהחיות את מערכת היחסים. אז אל תהססו, ללמוד דברים חדשים, לרכוש אביזרים חיצוניים, ואף לנסות מקומות מפתיעים שלא ניסיתם קודם. כל חידוש כזה יובילו להתלהבות מחודשת ויציאה מהשגרה החונקת.

 

מחויבות

כל מערכת יחסים צריכה זמן איכות בשביל לשמור על החוויות הזוגיות, האינטרקציה, התקשורת והקשר הכללי בין בני הזוג. ולכן, חשוב להיות מחוייבים לקשר ולקבוע זמנים ספציפיים לפעילות זוגית ואף להכניס אותם ליומן. פעולה זו תשמור על המחויבות בין בני הזוג, על מועד לחכות לו, על התרגשות בציפייה למפגש בין אם מדובר במפגש מיני או סתם דייט לאור נרות, זכרו את המחויבות וההתחייבות שלכם אחד כלפי השני.

 

הפתעות

כאשר מתחילים להרגיש שחיקה במערכת היחסים, חשוב מאוד לבצע מחוות קטנות ומפתיעות שיגרמו לזוגיות שלנו שגרה כיפית ומעניינת. הפתעות יכולות לבוא במגוון צורות, בין אם מדובר במתנות קטנות באמצע היום או בהודעת טקסט מפתיעה ולא רגילה, חשוב לדאוג להפתעות יום יומיות שישמרו על גחלת האהבה לאורך זמן. הפתעות במערכת היחסים יכולות להגיע גם בדיבור פלרטטני, לוקיישנים מיוחדים ולא שגרתיים לסקס, ועוד מגוון מחוות מפתיעות שיעוררו את מערכת היחסים מחדש. דאגו להיות יצירתיים, פתחו את הראש, והרשו לעצמכם להתנהג כמו נערים מתבגרים.

 

סיכום

אז נכון.. רבים מאיתנו חולמים על זוגיות בריאה ומאושרת. ובוא נודה בזה, אין יותר טוב מלחזור הביתה אחרי יום ארוך ולשים ראש על הכתף של האדם שאנחנו אוהבים!

אבל כמו כל דבר בחיים, חיי הזוגיות יכולים להיות מורכבים, ולדרוש מאיתנו הרבה זמן ומאמץ בכדי לתחזק את הקשר הזוגי ולמנוע משחיקתו לאורך זמן..

אז חשוב לפתוח את הראש, להיות יצירתיים וקשובים והשאר יגיע לבד.

קונדומים

 

אולי יעניין אותך גם

הימורי ספורט
למבוגרים
איפה הכי כדאי להמר הימורי ספורט?

עולם הימורי הספורט גדל ומתפתח בקצב מסחרר. הוא מציע לשחקנים מגוון רחב של אפשרויות הימור, פלטפורמות וטכנולוגיות חדשות. באופן כללי, לבחירת מקום להימורי ספורט אין

קרא עוד »