3 דרכים לפריצת רכב בצורה בטיחותית

אין הרבה דברים שעלולים להיות פחות נעימים מאשר המצב שבו אתם נמצאים על יד הרכב שלכם, רואים אותו ממש, רוצים להיכנס אליו ומשהו במפתח לא עובד.

יכולות להיות לכך סיבות שונות ומגוונות, אך מה שבאמת מעניין אותנו ברגעים כאלה, זה איך בכל זאת נוכל להיכנס פנימה?

 

שלט אוניברסלי

אונם זה נכון שאתם לא תלכו עכשיו לקנות שלט אוניברסלי כדי לפרוץ לרכב שלכם עצמכם, אך אם כבר מדברים על פריצת רכב, כדאי שתכירו את השיטה הזאת. אנחנו רואים שבשנים האחרונות מגיעות הרבה מאוד תלונות למשרה שבהן הרכב נגנב, או שכל החפצים בו נגנבים, ולא נגרם לו שום נזק. הסתבר, אחרי חקירה משמעותית ביותר, שלגנבים של ימינו יש שלטים אוניברסליים שיכולים למעשה לעלות על התדר של המכונית וכך לפצח את הקוד שלה.

 

דגדוג המנעול

עוד שיטה ידועה שבעזרתה ניתן לא פעם לפרוץ לרכב גם אם הוא נעול. מה שכן, בנקודה הזאת חשוב כמובן לדעת איך עושים זאת כדי להבטיח שאתם לא פוגעים ברכב בשום דרך שהיא.

 

הזמנת איש מקצוע

זו אולי השיטה הכי יקרה שיש, אך היא גם הכי טובה ובטוחה. בסופו של דבר, אנחנו רואים שברוב המקרים בסך הכול המפתח נאבד, נגמרה לו הסוללה או שיש בו תקלה טכנית אחרת. משמעות הדברים היא שאתם בסך הכול רוצים לפתוח את הרכב, לנסוע בו ולתקן את המפתח לכן, אם אתם יכולים להימנע מגרימת נזק מיותר, זה מומלץ בחום והשיטה הכי טובה לכך היא להזמין פורץ רכבים מומחה.

 

איזה מנעולן יתאים למשימה?

כפי שאתם יודעים, לא חסרים מנעולים בישראל. לכן, בין אם אתם תקועים מול הרכב בדרום הארץ, באזור המרכז או אולי אתם נמצאים בכלל באזור חיפה, יש לכם למי להתקשר. יש היום לא מעט מנעולים מקצועיים, והיום המנעולנים לא רק פורצים דלתות של בתים, אלא גם רכבים. הם מגיעים עם ידע נרחב ועם שיא הטכנולוגיה, מה שמאפשר להם להתמודד עם משימת הפריצה במהירות שיא. מצד שני, זה ברור שלא כל המנעולים יהיו מספיק טובים ומוכשרים, כך שרצוי יהיה לבדוק במי בדיוק אתם בוחרים. האם המנעולן שלכם מגיע עם כל הניסיון הנדרש? ממתי הוא עוסק בתחום? והאם לקוחות אחרים שלו ממליצים עליו? אתם יכולים לחפש לכם מנעולן בימינו ישירות באינטרנט, שכן אונליין תהיה לכם אפשרות לקרוא אודות כל מנעולן פוטנציאלי כל פיסת מידע שתרצו. כך תגלו, למשל, שהבחירה הכי טובה היא להתקשר אל פורץ רכבים מנעולן ויטלי, כי הוא האדם שיוכל לפרוץ לרכב שלכם בצורה חוקית, בטיחותית ובמהירות שיא. זה לא משנה מתי נתקעתם, כי אם תתקשרו אליו היום, תוכלו להיות בטוחים שמהר מאוד כבר תשבו בתוך הרכב שלכם.

 

פריצת דלת

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »