דירוג חברת השליחויות הכי מומלצות לשנת 2022

חברת שליחויות היא חברה המתמחה במשלוחים של פריטים מסוימים ברחבי הארץ. מאז פרוץ וירוס הקורונה, המשלוחים נעשו פופולריים יותר ויותר עקב הידיעה כי יציאה מהבית לעתים היא לא משימה נחוצה. ובכל אופן אנשים נעשים עסוקים יותר ויותר, ואין להם פנאי להעביר חבילות ממקום למקום. ישנם משלוחים לכל רחבי הארץ, וישנן חברות רבות, אך מהן החברות הכי מומלצות? 

 

צ׳יטה משלוחים – עומדת ביעדים

חברת השליחויות ״צ׳יטה משלוחים״ היא חברה ותיקה בארץ, ונוסדה בשנת 1997. היא עובדת גם מחוץ. לארץ ואוספת משלוחים מטעם חנות האינטרנט: ״עלי אקספרס״ למשל. צ׳יטה משלוחים נותנת מענה לכל מה שצריך, בין אם זה משלוחים מהיום להיום או מהיום למחר. העובדים תחתיה גם מועסקים במספר מקומות מרכזיים בארץ, כך שהמרחק בין הנקודה לכל מרחב תהיה יחסית קרובה.

 

דיל דליברי – תעשה הכל בשבילי

אם אתם מחפשים חברת שליחויות שמאכלסת בתוכה את כל היתרונות והפתרונות האפשריים, ללא ספק זו חברת דיל דליברי. יש לה המלצות רבות מלקוחות פרטיים ועסקיים, היא עושה משלוחים מכל הסוגים, היא בפריסה ארצית מאוד רחבה ונותנת מענה לכל לקוח שבא. אם אתם מחפשים חברת שליחויות שתעזור לכם אישית, ותתן לכם תחושה נעימה, דיל דליברי בהחלט תעשה את העבודה.

 

רצ פלוס משלוחים – משלחים דברים חשובים

רצ פלוס משלוחים, היא חברה ארצית אשר נותנת מענה מעניין לכל המבקשים. היא עוסקת גם בשליחויות משפטיות, ובמסמכים רגישים. היא למשל דואגת להעביר מסמכים רגישים הקשורים לכרטיסי אשראי, הלוואות מסוימות וכו׳. היא מבצעת משלוחים מהיום להיום, וכמו כן ידועה בעבודתה הטובה עם משלוחים לכל מני עסקים ברחבי הארץ. עסקי ביוטי, משקאות, פארמה, מתנות לחגים ועוד. אם אתם כבעלי עסק, מחכים לשליח שידפוק לכם בדלת, אל תהססו לרגע וחשוב שתבצעו התקנת קודן לשער כדי למנוע כל תקלה. ישנם מצבים אשר אנשים לא זוכרים כי שליח צריך להגיע, והם נבהלים כאשר פותחים להם את הדלת באופן מפתיע.

 

מאך 1 – לא יאכזבו אף אחד

מאך 1 היא גם חברה ארצית, והיא בהחלט חברה רצינית. יש לה המון המלצות מלקוחות מרוצים, והיא נותנת שירותים מעניינים. כמו למשל חלוקת עיתונים בארץ, הפצת יחסי ציבור, הפקדות מסוימות בבנק, דואר ישיר ועוד המון. היא נותנת שירותי משלוח בצורה דחופה, מהיום להיום ובהחלט עובדת ביעדים המגוונים שלה.

 

חברת השליחויות הכי טובה – היא הכי נאמנה

ישנן חברות שליחויות רבות בארץ ישראל, אך כדאי לכם לבחור את זו שתהיה הכי זמינה עבורכם. גם אם תצטרכו משלוח דחוף ובהול, גשו לחברה שתעשה זאת באהבה ותוכל לקבל את המשלוח שתרצו להעביר. לפני כל שליחת משלוח, בדקו היטב על כל חברה ועל ההמלצות שיש עליה. כפי שראינו יחד, החברות המומלצות ביותר הן אלה שמספקות שירותים רבים, ונותנות מענה לכל לקוח שינסה.

חברת שליחויות

אולי יעניין אותך גם