5 דברים שחובה להכין לפני לימודי ערבית בצורה מקצועית

לימודי ערבית הם לא רק משימה כיפית ומאד יעילה, אלא מדובר גם בהליך מפרך שעשוי להיות מאתגר ולעיתים אפילו קשה.

לכן, אם אנחנו רוצים לגשת למשימה באופן חיובי ונכון, חשוב להתכונן כראוי לפני מכמה בחינות, מופשטות וגם מוחשיות.

טרם נדבר על הכנה לקראת לימודי ערבית מקצועיים, נבדיל בין ערבית ספרותית וערבית מדוברת. שימו לב שבהתאם למטרת השימוש שלכם בשפה, בעצם מדובר בשפות מעט שונות, כאשר השפה הספרותית כלל לא תהיה רלוונטית אם אתם זקוקים לשפה שמדוברת בעולם העסקים, הרפואה וכדומה. אחרי שהבנתם איזו ערבית תרצו ללמוד, הגיע הזמן להתכונן.

 

  1. מטרה

אם החלטתם להירשם לקורס לימוד ערבית מדוברת, חשוב לעשות זאת למטרה כלשהי. משמע, המטרה מסייעת לנו לדבוק במשימה ולהצליח בה. לדוגמא, רבים הם אלו שאוהבים את השפה ולימודי שפות שונות ולכן מדובר בלימודים שהם בגין תחביב.

לעומת זאת, נמצא שיש רבים שצריכים את הערבית המדוברת על מנת לתקשר עם לקוחותיהם, לקיים עסקאות, לתקשר עם עובדים, לשירות הצבאי ועוד.

 

  1. קורס

כעת עלינו למצוא היכן לקחת קורס ערבית מדוברת, שגם יהיה מונגש באופן נוח עבור אנשים עובדים. ובכן, אם בערבית מדוברת מדובר, כמובן שנבחר בקורס "מדוברת" המוצלח, שמועבר באופן מקוון עם סרטונים מדויקים וקלילים שמסייעים לנו ללמוד ובעיקר לתרגל ערבית מדוברת באופן קולע.

 

  1. זמן

אז החלטנו למה אנחנו לומדים ערבית ואיפה ניקח קורס מוצלח שיעזור לנו להגיע למטרה. כעת, עלינו להיות אחראים ולפנות לעצמנו זמן מספק לצפייה בסרטונים וכמובן לתרגול השפה עצמה. לכן, חשוב לזכור שגם אם מדובר בקורס מקוון ונוח, עדיין עלינו לגלות אחריות אישית ולהשקיע זמן בלימודים הללו.

 

  1. אזור שקט

כדיי שנוכל להצליח בלמידה בזמן שפינינו לעצמנו, עלינו לסדר גם מקום שקט ובטוח ללמידה. זכרו שהעיקרון בערבית מדוברת הוא תרגול הדיבור באופן שוטף ולכן עלינו למצוא מקום בו נרגיש בטוחים לדבר וגם לפעמים לטעות בהגייה או במילה, בלי שישפטו אותנו. זכרו שאי אפשר לדלג על החלק של התרגול אם נרצה לקבל את הביטחון בשיח שוטף.

 

  1. סביבה תומכת

לבסוף, חשוב לדאוג שתהיה סביבנו תמיכה בתהליך הלא פשוט בכלל של למידת ורכישת שפה. גם אם לא תצליחו למצוא זאת בקרב המשפחה שלכם, זכרו שקורס של "מדוברת" מקנה לכם את הסביבה הזו ומספק לכם תקשורת עם עוד תלמידים, ממש כמוכם, שבאו ללמוד ולפרוח.

 

לסיכום

לימודי ערבית הם מהנים, אך הם גם עשויים להיות מאתגרים. לכן, עלינו להתכונן ללמידה כראוי ונדאג להזכיר לעצמנו את המטרה לשמה אנחנו לומדים, נמצא קורס ללמידה כמו קורס "מדוברת" וכמובן נפנה לעצמנו זמן ומקום בטוחים לתרגול והקשבה לסרטונים יחד עם הסביבה התומכת והתלמידים הנוספים בקורס.

תלמיד

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים קייטנה לילדים?
לימודים
איך בוחרים קייטנה לילדים?

בחירה של קייטנה עבור הילדים הינה עניין שמצריך היכרות בסיסית עם פרמטרים שונים. שכן, כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא רושם את הילד שלו לקייטנה

קרא עוד »