3 דברים שהעסק שלכם לא יכול בלעדיהם

היום, כמעט כל חברה מחזיקה בכמה וכמה מערכות מיחשוב על מנת לנהל את העסק. יתרה מזאת, תפקידי תחום ה-IT הולכים ומתפתחים מה שמצביע על מגמה מאוד ברורה בשוק, בה חברות מבינות את היתרונות מדהימים של שירותי מיחשוב. אספנו בכתבה אחת 3 דברים שאסור לאף בעל עסק לוותר עליהם.

 

מה זה שירותי מיחשוב?

מערכות ממוחשבות, הפכו לחלק בלתי נפרד מכל חברה כמעט. מערכות ממוחשבות מסייעות בכל תחום בחברה, בין אם מדובר על ניהול הזמנות, ניהול כוח אדם, ניהול כספים, ניהול ספקים ועוד ועוד. אבל, כמעט בלתי אפשרי להבין בכל המערכות האלו בעצמכם ולכן, חשוב מאוד להיעזר בשירותי תמיכה של שירותי מחשוב לעסקים
.

חברות אשר מעניקות שירותי מיחשוב לעסק, מבינות לעומק את החשביות של המערכות הממוחשבות שבעצם נותנות את האפשרות לנהל את העסק "בראש שקט". כאשר אחת מהמערכות לא עובדת או נתקלת בבעיות, כל שרשרת העסק נפגעת. מענה מהיר ויעיל יכול לפתור שעות רבות של חוסר עבודה, תסכול ופגיעה ישירה בשירות.

 

3 דברים שהעסק שלכם לא יכול בלעדיהם

אז אחרי שנים רבות של ניסיון והתנסות בטכנולוגיות השונות, לדעתנו יש 3 דברים שהעסק שלכם פשוט לא יכול בלעדיהם וישפרו את היעילות באופן משמעותי:

מיחשוב ענן

1 | מיחשוב ענן

מיחשוב ענן, הוא בעצם שם כולל לפעולות המיחשוב בשרת, אבל השרת הזה נמצא בעצם ברשת האינטרנט ואפשר לגשת אליו אונליין. בעבר, חברה אשר אחראית על השרתים של העסק, , הייתה צריכה לאחסן את המידע ברשת פנימית ולחבר את כל המחשבים לרשת הזאת. מיחשוב בענם מאפשר לחבר את המחשבים לאינטרנט בלבד, מה שמאפשר לגשת לקבצים באמצעות גישה לאינטרנט בלבד.

 

2 | שירותי תמיכה וניהול רשתות

תקלה קטנה, יכולה להשבית עסק שלם ואתם ממש לא רוצים שזה יקרה. ממש בשביל זה, יש שירותי תמיכה וניהול רשתות. המטרה בסל השירותים הזה, הוא לטפל בכל מקרה של בעיה, תקלה או  בעיות התחברות כאלו ואחרות ולתת מענה מהיא ויעיל כדי שתוכלו לחזור לפעילות.

3 | הטמעת אופיס 365

Office 365 זה בעצם חבילת התוכנות אולי החשובה ביותר לעסק שלכם. אופיס מעניקה את התוכנות המשרדיות הבסיסיות, שאמורות לסייע בעבודה השוטפת ולכל מחלקות החברה. על מנת להוסיף את אופיס למחשבי החברה עם רשיון, אתם צריכים חברה שתעזור לכם בהטמעה ובתמיכה, במקרה של תקלות באגים או בעיות.

 

לסיכום

העולם היום התפתח בצורה משמעותית וחברות רבות משתמשות יותר ויותר בשירותי מיחשוב, מתוך הבנה שזה משפר את העבודה השוטפת, מייעל אותה ומדייק אותה: דו"חות התייעלות, ניהול ספקים, ניהול עובדים ועוד. במאמר הסברנו מה זה שירותי מיחשוב לעסקים, למה הם חשובים לעבודה השוטפת וציינו בפניכם 3 דברים שהעסק שלכם פשוט לא יכול בלעדיהם.

ענן

 

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »