טעים להכיר: הרוח החדשה של גרילי הגז של Weber  – סדרת מנגלי ה – Spirit

החל משנת 2018, הצטרפה לסדרת מוצרי הברביקיו של חברת וובר, שחקנית חדשה ונועזת בתחום גרילי הגז – סדרת Spirit. סדרת מנגלי הגז ספיריט מיועדת לחובבי ברביקיו מתחילים, ומנוסים כאחד, ומציעה פתרון אטרקטיבי בטווחי מחירים שווים לכל כיס. את גריל הגז של סדרת ספיריט תוכלו למצוא במבחר דגמים שמציעים מגוון של יכולות עבור חובבי הברביקיו שבינינו. ישנם דגמים בסדרה עם 2 מבערים כמו ה- Weber Spirit II E-210  או לחילופין דגמים שבאים עם שלושה מבערים – כדוגמת ה Weber Spirit II E-310. המנגלים מסדרת ה Spirit הם מכשירים סופר מסוגננים שבאים בצבע שחור אלגנטי או קו כסוף נקי, ועמוסים בתכונות הכוללות רשתות בישול עם פטנט של ברזל יצוק GBS ומערכת הצלייה GS4 המופלאה. תודות לעיצוב הידידותי למשתמש של גרילי הגז מסדרת המנגלים Spirit תוכלו להפוך למומחים לברביקיו בתוך זמן קצר ולהרשים עם יכולות הצליה שלכם חברים ובני משפחה. אז למה אתם מחכים? אנחנו רוצים לשמוע צלילים של "מממ" מהאורחים!

 

גריל גז מסדרת ספיריט – מנגל שכיף לצרף למשפחה


מגוון המנגלים מסדרת הספיריט של חברת וובר נותן מענה מעולה עבור אנשים שזהו מנגל הגז הראשון שלהם וזקוקים לחווית שימוש נוחה ולא מאיימת, קלה, נקיה ומספקת. חובבי הברביקיו שבוחרים בסדרת ספיריט מבית Weber זוכים להנות גם מהאיכות הבלתי מתפשרת שמספקת וובר, גם מקניה בראש שקט שמגובה באחריות של 10 שנים, וגם ערך יוצא מן הכלל. שווה, נכון?

 

מפגש ראשוני באווירה חמה עם גריל גז לשימוש עצמי


סדרת גרילי הגז של ספיריט מבית וובר, מחולקת לשני סוגים של מוצרים: קלאסי ומקורי. דגמי המנגלים מקו המוצרים הקלאסי והמקורי, למעשה מציעים מוצרים מקבילים אשר מגיעים עם גדלי מבערים שונים. המנגלים הקלאסיים כוללים סורגי בישול מפלדת אמייל מפורז, חזית רשת ומערכת הצתה באמצעות כפתור, ואילו הסדרה המקורית כוללת סורגי בישול מברזל יצוק עשויים פורצלן, דלת קדמית מוצקה ומערכת הצתה אלקטרונית.

גם תת הסדרה הקלאסית וגם המקורית זמינות בתצורה של שני מבערים (E-210) או בשלושה
(E-310)  ואילו קו המוצרים של המקורית כולל גם דגם שלוש מבערים עם מבער צד חיצוני  (E-320).

 

גרילי הגז של ספיריט – המוצר שיהפוך כל מפגש חברתי ללהיט

לא משנה איזה דגם של גריל גז וובר מתוך סדרת ה – Spirit  של Weber תבחרו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי השקעתם בקניה חכמה של מכונת צליה מעולה ואמינה. אין לנו ספק כי המנגל שבחרתם מסדרת ספיריט יותיר את האורחים שלכם פעורי פה – גם בזכות הנראות המרשימה שלו ובעיקר בזכות הביצועים הקולינריים המושלמים. אז תתכוננו לחווית על האש שתותיר אתכם עם ים של מחמאות וטעם של עוד.

אולי יעניין אותך גם

כלי עבודה
לבית ולגינה
4 כלי עבודה שחשוב שתכירו!

כלי עבודה הם מוצרים שחשוב שיהיו בכל בית. לא משנה מה אתם עושים, לפחות ברמה הבסיסית אתם צריכים להחזיק כמה כלי עבודה שאיתם תוכלו לבצע

קרא עוד »
מִזרָן
לבית ולגינה
5 טיפים לבחירת המזרן המושלם

שנת לילה טובה היא חיונית לבריאות ולרווחה הכללית שלנו, ואחד הגורמים המכריעים להשגתה הוא בחירת המזרון המושלם. עם מגוון כללי הזמינות בשוק המזרנים, המשימה עלולה

קרא עוד »