מה חשוב לדעת לפני שנעזרים בשירותיו של מדביר

מתישהו בחיים תצטרכו להתמודד עם הדברת מזיקים.

זה יכול לקרות במעבר דירה, בשינויי עונות, ואפילו בלי שום הסבר מובן למה המזיקים פולשים לדירתכם ולחייכם.

אותם מזיקים יכולים לפגוע באיכות חייכם או במצב נפשכם ולכן, במיוחד בשביל זה ריכזנו לכם מדריך מקצועי, מה חשוב לדעת לפני שנעזרים בשירותיו של מדביר.

 

דעו מול מה אתם מתמודדים:

בשביל שתוכלו בכלל לבחור סוג של שירות הדברה אתם צריכים קודם להבין מה היקף הבעיה ומיהו המזיק שפולש לביתכם. לכל מזיק יש את הבעייתיות שלו ולפעמים הדמיון ביניהם הוא כה גבוה שהוא עלול לגרום לכם להאמין שזה מזיק מסוג אחד ולא אחר אבל בפועל מדובר במזיק שלא חשבתם עליו וההדברה הראשונית שחשבתם לעשות היא לא יעילה עבורו.

בנוסף, האם היקף הבעיה מצריך שירות של מדביר? או האם מדובר במוקד ספציפי שאפשר להדביר גם באופן עצמאי ללא צורך בקריאה למדביר.

 

איזה סוג של הדברה אתם מעוניינים בה:

קיימות מגוון שיטות להדברה כיום מהדברה ביולוגית עד הדברה כימית, במידה ואתם רוצים לדעת קצת יותר על שיטות ההדברה כדאי לקרוא קצת על כל אחת ואחת מהשיטות על מנת באמת להבין מה הכי כדאי לכם אם זה מבחינה אידיאולוגית או בריאותית.

כמו כן, יש הדברות שיאלצו אותכם לעבור דירה באופן זמני על מנת שלא תשאפו את האוויר הכימי של ההדברה ולכן תצטרכו לחשוב מבעוד מועד היכן תהיו בשעות ההדברה ולאחר מכן.

 

מקצועיות המדביר:

בשוק היום קיימים מגוון רחב של מדבירים ולא לכולם יש רישוי מטעם משרד הבריאות או תקן איכותי למוצרי ההדברה שלהם. לכן חשוב לברר קודם כל מיהו המדביר אותו אתם רוצים להעסיק, האם יש לו תקן מטעם משרד הבריאות והאם הוא עומד לפי כל הנהלים, חברה לדוגמא שעובדת לפי התקן הם מדבירים נט. לאחר שבחרתם את המדביר אנו ממליצים לכם גם לקרוא את ההמלצות הרשומות על אותו מדביר על מנת להבין מול מי יש לכם עסק.

ביטוח העבודה- כמו בכל עסק, במיוחד כשמתעסקים עם בעלי חיים שום דבר הוא לא 100 אחוז ותמיד יכולות להיות מצבים בהם ההדברה אחת לא הספיקה, לכן לפני שאתם נעזרים ובוחרים שירות מסויים של מדביר, בדקו מה קורה במצב של חזרה של מזיקים לאחר זמן קצר והאם אותו מדביר כן נותן הבטחה להצלחה של 100 אחוז הדברה.

לסיכום, נכון שברגע שרואים איזה שהוא מזיק בקרבתכם האינסטינקט הראשוני שלכם הוא כמובן פאניקה ולהתקשר ישר למזיק. אבל לפני שאתם עושים זאת חשוב שתוודאו טוב טוב מול מי אתם מתמודדים, מה אפשר לעשות והאם זה נקודתי או לא. במידה וכבר החלטתם לשכור את שירותיו של המדביר תבררו קצת על ההדברה שאתם מעוניינים בה.

 

יד

אולי יעניין אותך גם

הפקת כנסים מקצועיים
בעלי מקצוע
הפקת כנסים מקצועיים – כל הדגשים 

כנסים מקצועיים הם אירועים בלתי נשכחים שעושים רושם רב על הנוכחים. הכנסים משמשים קרקע פורייה ללמידה, ליצירת קשרים ולעידוד חדשנות. בתכנון נכון וקפדני, מארגני הכנס

קרא עוד »
בדק בית
בעלי מקצוע
כמה אמור לעלות בדק בית?

בדק בית הוא שלב קריטי בתהליך רכישת הבית, המספק לקונים פוטנציאליים תובנות חשובות לגבי מצבו ושלמותו המבנית של הנכס. עם זאת, עלות בדק בית עשויה

קרא עוד »
גרביים מקצועיות
בעלי מקצוע
מה הם גרביים מקצועיות?

אוהבים לעשות ספורט, לרוץ ולרכב על אופניים אך סובלים שוב ושוב מכאבים בגיד אכילס, ברגליים ומשפשופים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם שכנראה לא ידעתם

קרא עוד »