10 ביטוחים שכדאי להשקיע בהם בעסק קטן

לעסקים קטנים יש יכולת נמוכה יותר לספוג נזקים, בשל העובדה שההון העצמי שלהם הוא נמוך יותר משל עסק גדול.

ביטוח של העסק יכול לעזור מאד במקרים כאלו. לכן, אם יש בבעלותכם עסק קטן כדאי מאד שתקראו היטב את הכתבה שלפניכם.

 

למה זה כדאי לכם?

בעסקים קטנים כמו גם בגדולים עלולים להופיע נזקים בכל יום, כאלו שלא תמיד תלויים בבעל העסק ואין אפשרות למנוע אותם. כך לדוגמא יכולה להיות שריפה במקום, נזק בתשתית של המים, פריצה של גנבים ועוד. בשל העובדה שלעסקים קטנים יש הון עצמי יחסית נמוך, הקושי להתגבר ולהתאושש מנזקים עלול להיות בלתי אפשרי. על כן, אחד הדברים הראשונים שכדאי לכם לעשות הוא כיסוי ביטוחי.

 

למה לא הלוואה?

יש שגידו שבמקרה כזה פשוט ינסו לקחת הלוואה מהבנק. אך חשוב לדעת כי קיימים מקרים בהם בנקים לא ימהרו לתת הלוואות לעסק שנמצא במצב גרוע מבחינה כלכלית. לכן, ביטוח עסק מבטיח לכם רשת בטחון לכל מקרה שלא יבוא, כיוון והוא מחייב את המבטח לעמוד לצידכם גם כאשר העסק נמצא בצרות.

 

איזה ביטוח?

קיימות בשוק אופציות רבות לסוגי ביטוחים, לכל עסק מתאים ביטוח שונה לפי המאפיינים שלו וצרכיו. עם זאת ישנם כיסויים ששווה לכל בעל עסק קטן לעשות בכדי למנוע מצבים של נזק ולהצליח להתמודד עימם אם יקרו. חבילה של ביטוח עסק מקיפה תוכל לענות לכם על עשרה סוגי ביטוח שיכסו כמעט כל נזק שיכול להתרחש. נציג את כולם בקצרה.

 

ביטוחים פיזיים

ביטוח המבנה של העסק הכולל הגנה על פגישות במבנה הקשורות לאסונות או נזקי טבע כמו שריפה. ביטוח תכולה המכסה מקרים של פריצות ונזקים שקרו לתכולה של העסק כמו רהיטים וכלי עבודה. ישנו ביטוח המכסה נזקים שנגרמו לציוד ולמכונות של המקום וכזה נוסף לנזקים שקרו לציוד בעקבות פריצה למקום. ישנו כיסוי שמדגיש נזקים כמו סופות ושיטפונות.

 

ביטוחים הקשורים לצוות

חברות מעבידים הינו ביטוח המגן על המעביד מפני תביעות של עובדיו שקרתה להם תאונה בעבודה והיא נגרמה בעקבות רשלנות שלהם עצמם. כמו כן, ישנו ביטוח תאונות אישיות שמכסה גם את העובדים וגם את המעביד. ביטוח אחריות כלפי צד שלישי שמכסה נזקים שקרו לצד שלישי הקשור לעסק כמו ספקים ולקוחות.

 

ביטוחי מוצרים

ישנם גם ביטוחים הקשורים לרווחים ולמוצרים עצמם. בהם ניתן לכלול את ביטוח אובדן רווחים שמכסה הפסדים שיש לעסק במהלך תקופת השיקום. בנוסף, אחריות המוצר הוא ביטוח שמסייע במקרים של תביעות בגין נזקים שנגרמו לצד שלישי בשל שימוש במוצר לא תקין של בית העסק.

 

בסיכומו של דבר

לכל עסק ובעיקר לעסק קטן כדאי לעשות ביטוחים מקיפים עבור העסק לכל מקרה שלא יבוא. קיימים עשרה כיסויים שכדאי לכל בעל עסק להכיר ולעשות עבור העסק שלו, כיוון ואלה מכסים את רוב הדברים החשובים.

מטבעות ובית

 

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »