בחירת חלל עבודה מתאים לעסק – במה צריך להתחשב

הפופולריות של חללי עבודה משותפים עלתה מאוד בשנים האחרונות.

אם זה בגלל האווירה, המיקום או הנוחות – יותר ויותר אנשים כבר התמכרו.

כיום תוכלו למצוא מאות חללי עבודה שונים ברחבי הארץ, והבחירה עשויה להיות מבלבלת.

הכתבה הבאה תסייע לכם לבחור את חלל העבודה הנכון עבורכם.

 

מה הם חללי עבודה משותפים?

זוהי הצעקה האחרונה בעולם ההייטק והעסקים. הקונספט הוא התקבצות בחלל משותף של חברות או יחידים על מנת לעבוד. חללי עבודה משותפים מציעים אווירה דינמית וצעירה, שלל שירותים וציוד טכנולוגי מתקדם או בקיצור – התנאים האופטימליים לעבודה. מחקרים מצאו כי עבודה בחלל עבודה משותף תורמת למצב הרוח, מעלה את המוטיבציה וכן את הפרודוקטיביות. אם כל זה נשמע לכם מפתה, כל שנותר לכם הוא לבחור את חלל העבודה הנכון עבור העסק שלכם.

 

המיקום

בבואכם לבחור חלל עבודה משותף, שיקול חשוב הוא המיקום. בדרך כלל תגיעו לחלל העבודה מדי יום או למשך מספר ימים בשבוע, ולכן תרצו שדרכי ההגעה אליו והחזרה ממנו יהיו פשוטות ונוחות. לשם כך, ודאו כי חלל העבודה ממוקם באזור הקרוב אליכם, שיש בסביבתו תחבורה ציבורית נוחה ושהכבישים המובילים אליו יהיו כמה שפחות פקוקים. לעיתים אנו נוטים להתפשר על מיקום בשל יתרונות אחרים, אך דעו כי דווקא כאן לא כדאי לעגל פינות, שכן בחירה במיקום בעייתי עלולה להקשות עליכם מדי יום.

 

המחיר

מחירם של חללי עבודה משותפים נע על טווח רחב ותלוי בגורמים רבים. אם תרצו למשל להשכיר עמדת עבודה בתל אביב, המחיר ינוע בין 400 ל- 2000 שקלים לחודש. המחיר מושפע בין היתר מהמיקום, הפופולריות, גודל העמדה ועוד. בדקו עם עצמכם תחילה מה הוא הסכום שתרצו להשקיע ומה הם הדברים עליהם לא תוכלו לוותר. בהתאם, תוכלו לסנן אפשרויות רבות. אתרים להשוואת חללי עבודה משותפים יוכלו להקל עליכם במשימה זו.

 

האווירה

שיקול נוסף וחשוב בבחירת חלל העבודה הוא האווירה. נסו למצוא מקום מזמין, נעים ונוח בו תרצו להישאר גם אחרי שעות העבודה. אם זה העיצוב, פינות הישיבה, הציוד הטכנולוגי או אפילו המטבחון – האווירה נמצאת בפרטים הקטנים. בדקו שחלל העבודה נקי ומתוחזק וכן שאינו רועש מדי עבורכם. בסופו של דבר, המטרה של חללי העבודה המשותפים היא ליצור עבורכם את סביבת העבודה המושלמת. אל תתפשרו עד שתגיעו למקום כזה.

 

לסיכום

בחירת חלל עבודה היא משימה מאתגרת, שכן קיימות בשוק אפשרויות רבות ומגוונות. עם זאת, בעזרת מספר כללי אצבע ודגשים תוכלו לבחור את חלל העבודה הנכון ביותר עבורכם או עבור העסק שלכם. חשבו תחילה מה הם הדברים עליהם לא תרצו להתפשר ועל מה דווקא תוכלו לוותר. לאחר שתעשו מעט סדר בראש, המשימה תהיה הרבה יותר פשוטה.

 

משרד

אולי יעניין אותך גם

לרענן את המלתחה העסקית שלך
עסקים
כך תרענן את המלתחה העסקית!

בחירה של בגדים למלתחה העסקית זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם בדים איכותיים, מותגים נחשבים וחנויות מקוונות שיאפשרו לבצע רכישה

קרא עוד »