5  דברים שעליך לדעת בחירת חזייה לאחר ניתוח הגדלת חזה

לחזייה אותה תלבשי לאחר ניתוח להגדלת חזה חשיבות עליונה הן לתהליך ההחלמה והן למראה הסופי של החזה. להלן חמישה דברים שעלייך לדעת לקראת בחירה של חזייה, כך שתוכלי להיות בטוחה כי את פועלת ע"פ הפרוטוקול הרפואי.

בחירת חזייה

בחירת חזייה לאחר ניתוח הגדלת חזה: פרמטרים חשובים לצורך בחירה נכונה

בחירת חזייה לאחר הגדלת חזה מהווה אלמנט חשוב מאוד מתהליך ההחלמה והתוצאה הסופית. לאחר הניתוח תתבקשי ללבוש חזיית החלמה אותה מעניק לך הרופא, למשך כשלושה עד שישה שבועות לאחר ניתוח הגדלת חזה. חזיית החלמה נועדה לתמוך בשתלים וברקמת השד, ולאחריה ניתן ללבוש חזיות רגילות לחלוטין. אולם, חשוב להקפיד ולבצע רכישה של חזיות אשר מבוססת על חמישה פרמטרים חשובים, כמו גם להיוועץ עם הרופא בכדי לקבל הכוונה מדויקת לגבי בחירת החזייה.

להלן חמישה פרמטרים חשובים לצורך תהליך רכישה של חזייה לאחר ניתוח הגדלת חזה:

  • התאמה מדויקת מבחינת הקאפ וההיקף – נשים אשר עברו ניתוח חזה דיווחו כי לאחר הניתוח מידת החזה עלתה, אולם ההיקף הצטמצם. משום כך, חשוב מאוד בעת תהליך הרכישה של חזייה לוודא כי הקאפ מכסה באופן מושלם את אזור החזה (כך שהחזה איננו "נשפך" לצדדים) וכי הרצועות של החזייה מתוחות, כך שתוכלי לקבל לא רק מערכת תמיכה אלא גם התאמה מדויקת למידות החדשות של החזה.
  • הימנעות מחזיית פוש אפ – על אף כי מדובר באחת החזיות האהובות על נשים ברחבי העולם, לאחר ניתוח הגדלת חזה אין צורך ברכישה של חזיית פוש אפ, וזאת בשל העובדה כי מחקרים מצאו כי החזייה עלולה לגרום ללחץ באזור החזה ולכן עשויה לגרום לנזק ממשי לשתלים. משום כך, בחרי בחזייה עם מערכת תמיכה אך לא כזו אשר מבוססת על הרמה, בעיקר בשלבים הראשונים לאחר הניתוח.
  • התאמה אישית – רכישה של חזיות לאחר ניתוח הגדלת חזה חייבת להתבצע באמצעות חנות לבני נשים, וזאת בכדי שתוכלי לקבל התאמה אישית בעבור חזייה לאחר ניתוח. מדובר בתחום אשר התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות ועם העלייה בקצב הניתוחים, ולכן כיום בכמעט כל חנות לבני נשים ניתן למצוא קטגוריה ייעודית של חזיות בהתאמה אישית לאחר ניתוח הגדלת והרמת חזה.
  • סידור השד בתוך החזה – בעת רכישה של חזייה בדקי היטב כי הפטמה שלך ממוקמת מעלה, וזאת בכדי למנוע את הצניחה של הפטמה עם השנים. חזייה תומכת תאפשר לך להניח את השד בצורת טיפה. ההמלצה היא לעשות את הפעולה לפחות פעמיים ביום, בכדי לוודא כי השד ממונח כשורה.
  • רכישת חזיית ספורט – חזיית ספורט תעניק לך תמיכה מצוינת לגב, ולכן חשוב לרכוש חזייה אלסטית אשר מעניקה תמיכה ומותאמת למידת החזה וההיקף באופן מדויק.

אולי יעניין אותך גם

טראומת מלחמה
בריאות
חוויתם טראומה במלחמה? כך תוכלו להתגבר

חוויית קרב ומלחמה יכולה להותיר צלקות נפשיות עמוקות בדמות טראומה פוסט-טראומטית. תסמינים כמו הצפות זיכרון, סיוטים, חרדה והימנעות חברתית עלולים לפגוע משמעותית בתפקוד ובאיכות החיים

קרא עוד »
מנתח אף
בריאות
5 טיפים למציאת מנתח אף תותח!

ניתוח אף הוא הליך כירורגי שמטרתו לעצב מחדש ולשפר את מראה האף. מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלו, ניתוח אף משרת מטרה חיונית בתיקון בעיות תפקודיות, כגון

קרא עוד »
מה תפקידו של פודיאטור מנתח
בריאות
מה תפקידו של פודיאטור מנתח?

פודיאטורים מנתחים מבצעים ניתוחים עבור שתי מטרות מרכזיות, שהן טיפול בפגיעות וחבלות וטיפול בעיוותים באזור כפות הרגליים. אם יש לכם בעיות או כאבים באזור כפות

קרא עוד »