בחירת דלת לחדר אמבטיה

מהו החדר החשוב ביותר בבית? יש שיטענו הסלון, שכן הוא החלל המרכזי של הבית. חובבי הבישול והאפייה בטח יגידו המטבח, בעוד אחוז לא מבוטל מהנשאלים כנראה יגיב שחדר השינה. ככל הנראה חדר אחד לא יציינו כמעט בכלל, זאת מכיוון שאנשים נוטים להמעיט בחשיבותו – חדר האמבטיה. עם זאת, חדר אמבטיה מעוצב ואסתטי הוא חלק בלתי נפרד מבית החלומות. אז איך דואגים לבחור את הדלת האידיאלית לחדר האמבטיה?

 

השלב הראשון, מצאו את החנות המושלמת עבורכם

בכל הנוגע לריהוט, בים אם מדובר בריהוט לחדר האמבטיה או ריהוט לכלל הבית, חשוב ומומלץ לבצע סקר שוק מקיף ויסודי לפני שניגשים לקנות. כדאי לקרוא ביקורות, להשוות מחירים ולסקור את קטלוג המוצרים, כדי לוודא שלא פספסתם עסקה משתלמת יותר בחנות אחרת. נסו להכין רשימה קצרה של שתיים או שלוש חנויות. אליהן תוכלו לנסוע ומתוכן לבחור את הדלת האידיאלית עבורכם. אחת החנויות שמומלץ להוסיף לרשימה הקצרה היא FERVITAL.

השלב הראשון, מצאו את החנות המושלמת עבורכם

שלב שני, חשבו כמו שצריך על הצרכים הספציפיים שלכם

לפני שבוחרים את הדלת היפה או האופנתית ביותר, חשוב מאוד לעצור לרגע ולחשוב לעומק על הצרכים הספציפיים שלכם עבור חדר האמבטיה. לדוגמה, במידה ואתם מרהטים דירת שותפים, לא מומלץ לבחור דלת שקופה או חצי שקופה, שכן זה עלול לגרום לחוסר נוחות בקרב דיירי הדירה. אך אם מדובר בדירה זוגית המיועדת לזוגות, אז האפשרות של דלת חצי שקופה חוזרת להיות הגיונית.

 

שלב שלישי, עיצוב החדר כולו ובחירת צבעים מרכזיים

כאשר ניגשים לרהט חדר, בין אם חדר אמבטיה, חדר שינה או מטבח, כדאי להחליט מראש על מהם הצבעים הדומיננטיים שיהיו בחדר. לאחר שנבחרים הצבע או הצבעים המרכזיים לחדר, ניתן לבחור ריהוט שיתאימו לצבע הנבחר. אז במידה ואתם ניגשים לבחור דלת אמבטיה עבור הדירה שלכם, נסו לחשוב מה הם שאר הצבעים הבולטים בחדר. באיזה צבע מרצפות הרצפה? באיזה צבע השיש והכיור? באיזה צבע הקרמיקה של האמבטיה? כל אלו שאלות שחובה לשאול לפני שבוחרים דלת אמבטיה.

שלב שלישי, עיצוב החדר כולו ובחירת צבעים מרכזיים

שלב רביעי, חזרו על כל השלבים הקודמים

כאשר קונים דברים יקרים, החל ממכוניות, ספות או דלתות, אין דבר גרוע יותר מחרטה של לאחר קנייה. התחושה הזאת שאולי לא בדקתם כמו שצריך את כל האפשרויות או שפספסתם מחיר משתלם יותר בחנות שלא הגעתם אליה. לכן, מומלץ בחום ומניסיון עבר, לעצור רגע לפני הבחירה הסופית והקנייה, ולוודא שאתם בטוחים לחלוטין במוצר שבחרתם. למרחיקי לכת, אפילו אמליץ לישון על כך לילה נוסף ולרכוש את המוצר רק ביום שאחרי. זאת על מנת לוודא שאתם בטוחים בבחירתכם.

 

סיכום

כאשר אתם ניגשים לבחור דלת לחדר האמבטיה שלכם, כדאי לבדוק כמה שיותר חנויות, לחשוב לעומק על הצבעים המרכזיים בחדר האמבטיה ולהשוות מחירים.

בחירת דלת לחדר אמבטיה

אולי יעניין אותך גם